Майбутнє зарядних станцій електромобілів набагато приємніше ніж очікувалось
Молодий каліфорнійський стартап випередив таких конкурентів як Ionna, зі створенням нового покоління зарядних станцій. Їх концепція усуває всі недоліки поточної зарядної інфраструктури, роблячи її зручнішою та ефективнішою. Найголовніша проблема — нестача робочих зарядних станцій. Станції Rove матимуть 40 зарядних портів, зокрема 28 Tesla Supercharger із V4-розподільниками, які мають довгі кабелі для зручної зарядки з будь-якої сторони автомобіля
Нова генерація зарядних станцій від Rove
На станції також є 12 зарядних пристроїв CCS, два з яких мають порти CHAdeMO. Як зазначив представник компанії: “Якщо ви можете швидко заряджатися, ви зможете це зробити тут”. Більшість зарядних пристроїв CCS — потужністю 185 кВт, але є і два з потужністю 350 кВт. Пропорції зарядних пристроїв на станції залежать від поточних потреб ринку, і компанія планує змінювати співвідношення зарядок NACS до CCS та потужностей зарядок у міру розвитку ринку
Повноцінний сервіс для користувачів
Станції Rove пропонують те, чого бракує багатьом зарядним станціям першого покоління. На місці буде охорона та співробітники станції, які допомагатимуть новим користувачам розпочати зарядку та вирішити всі проблеми. На станції працюватимуть цілодобові вбиральні та “лаунж-зона” зі столиками, стільцями, Wi-Fi і автоматами зі свіжими продуктами
Станція Rove має 40 швидкісних зарядних станцій, сучасний міні-маркет, місця для відпочинку, охорону та чисті вбиральні
Свіжі продукти надає “Gelsons ReCharge” — міні-версія престижного продуктового магазину з Південної Каліфорнії, яка пропонує здорові страви та традиційні перекуси для мандрівників. Це місце, де можна провести 30 хвилин під час подорожі або дорогою на зустріч
Розширення мережі зарядних станцій Rove
За словами генерального директора Rove Білла Рейда, до кінця 2026 року планується відкрити ще 10 станцій у Південній Каліфорнії. Наступні локації заплановані в районі Лос-Анджелеса та Оранжевому окрузі, а згодом компанія розширить свою присутність і до Сан-Дієго. Сан-Франциско також у планах. Оскільки компанія фокусується на урбанізованих районах з великою кількістю електромобілів, наразі вона не розглядає можливість виходу за межі Каліфорнії
Якщо зарядні центри, як Rove або хаб Electrify America в Сан-Франциско, виявляться успішними, ця модель пошириться далі. Зарядні станції першого покоління здебільшого розташовувалися там, де була доступна дешева парковка та електрика, часто в далекому кутку паркінгу торгових центрів, де ви не хотіли б бути частіше одного разу на тиждень. Тоді як Rove пропонує домашні товари, робочий простір та великі чисті вбиральні. Це комфортне місце, де можна провести півгодини поки електрокар заряджається