Майже 14 000 електромобілів VW та Audi можуть втратити потужність під час руху

11.03.2025
Майже 14 000 електромобілів VW та Audi можуть втратити потужність під час руху — photo 33881

Які моделі потрапили під відклик?

Volkswagen Group of America оголосила відкликання майже 14 000 електромобілів у США через можливий вихід з ладу зарядного пристрою 12-вольтової батареї, що може призвести до втрати потужності під час руху. Під відкликання потрапляють 13 769 автомобілів, зокрема:

  • Volkswagen ID.4 (2024 модельного року);
  • Audi Q4 E-Tron (2024-2025 модельного року);
  • Audi Q4 E-Tron Sportback (2024-2025 модельного року)

За даними Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), близько 10% цих авто мають дефект, який може спричинити проблему

Майже 14 000 електромобілів VW та Audi можуть втратити потужність під час руху — photo 2

У чому причина несправності?

Основна проблема – конденсація всередині вбудованого зарядного пристрою (OCDC) із вбудованим DC-DC перетворювачем. Через недостатній захист друкованої плати може виникнути електроміграція, що призводить до відмови системи заряджання низьковольтної 12V батареї. Оскільки ця батарея живить ключові аксесуари та системи безпеки, її розрядження може спричинити:

  • неможливість запуску автомобіля;
  • втрату потужності під час руху, а це вже підвищує ризик аварії

Перед повною втратою потужності водій отримає кілька попереджень: на панелі приладів з’являться сигнали про несправності, пролунають звукові оповіщення, а також буде виведено текстові повідомлення про проблему

Майже 14 000 електромобілів VW та Audi можуть втратити потужність під час руху — photo 3

Як буде вирішено проблему?

Volkswagen та Audi безкоштовно замінять несправний OCDC на вдосконалену версію у своїх офіційних дилерських центрах. Volkswagen Group of America вже отримала 244 скарги щодо цієї проблеми у США:

  • 127 звернень від власників Volkswagen ID.4;
  • 117 звернень від власників Audi Q4 E-Tron та Q4 E-Tron Sportback
Майже 14 000 електромобілів VW та Audi можуть втратити потужність під час руху — photo 4

Подібні відкликання у конкурентів

Ця проблема схожа на відкликання від Hyundai, Kia та Genesis, які раніше оголосили про дефект у блоці керування заряджанням Integrated Charging Control Unit (ICCU). Той випадок стосувався понад 200 000 автомобілів у США та був викликаний перенапругою та термічним навантаженням під час зарядки. У випадку Hyundai рішенням стала оновлена програмна прошивка та, якщо необхідно, заміна ICCU

Таким чином, власникам постраждалих моделей Volkswagen та Audi рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційних дилерів для усунення несправності

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK