MAN розпочав серійне виробництво електричних вантажівок в Мюнхені — photo 46068

MAN розпочав серійне виробництво електричних вантажівок в Мюнхені

22.06.2025
68 переглядів
3 хвилини на прочитання

У Мюнхені стартувало серійне виробництво електричних вантажівок MAN — історичний момент для німецького виробника 

Александер Власкамп підкреслює: «Майбутнє MAN починається зараз. Це справжній поворотний момент у нашій історії. Уся команда MAN пишається тим, що бере активну участь у переході від дизельних двигунів до електричних. Наші ефективні електровантажівки зроблять безвикидні перевезення реальністю. Це ключовий крок на шляху до досягнення вуглецевої нейтральності до 2050 року» 

MAN розпочав серійне виробництво електричних вантажівок в Мюнхені — photo 2

Компанія вже інвестувала близько 400 мільйонів євро у дослідження та розробки, аби запропонувати повний спектр моделей з електричним приводом — від 12 до 50 тонн, включно зі сміттєвозами та магістральними тягачами. До кінця 2025 року MAN планує поставити 1000 електровантажівок, що дозволить зекономити викиди CO₂, співмірні з річними викидами невеликого міста

Генеральний директор MAN Александер Власкамп разом із членом правління з виробництва Міхаелем Кобріґером та євродепутатом Манфредом Вебером урочисто дали старт новому етапу розвитку компанії 

MAN розпочав серійне виробництво електричних вантажівок в Мюнхені — photo 3

Міхаель Кобріґер додає: «Ми інвестуємо близько одного мільярда євро у переобладнання європейських заводів для електрифікації, і значна частина цих інвестицій припадає на Німеччину. Це сильний сигнал на користь промислового розвитку Баварії». На головному заводі MAN щодня можуть виготовляти до 100 вантажівок. Гнучкість виробництва дозволяє будувати електричні й дизельні моделі в будь-якій послідовності — відповідно до замовлень клієнтів. Це стало можливим завдяки масштабній модернізації складальних ліній та логістичних процесів. Замість двигуна внутрішнього згоряння електромоделі отримують спеціальний силовий блок із двома батареями, розташованими під кабіною. Понад 5000 працівників вже пройшли підготовку з високовольтної техніки

MAN розпочав серійне виробництво електричних вантажівок в Мюнхені — photo 4

Відтепер на одному конвеєрі на заводі у Мюнхені випускатимуть як дизельні, так і електричні вантажівки в межах єдиного, інтегрованого виробничого процесу 

Ще до початку серійного виробництва MAN виготовив близько 200 передсерійних електровантажівок, які вже проїхали понад два мільйони кілометрів у реальних умовах, зокрема на маршрутах протяжністю до 850 км. На сьогодні компанія отримала вже 700 замовлень на електровантажівки. Особливою популярністю користується модель Ultra Lowliner із висотою сідельно-зчіпного пристрою лише 950 мм — це унікальна пропозиція на ринку, яка дозволяє повністю електричне транспортування з внутрішньою висотою кузова до 3 метрів. Такі вантажівки вже працюють на маршрутах у Вольфсбурзі та Баварії

MAN розпочав серійне виробництво електричних вантажівок в Мюнхені — photo 5

Основу енергоефективності електровантажівок MAN становлять модульні акумулятори типу NMC — від трьох до шести батарей власного виробництва заводу в Нюрнберзі. Їх сумарна ємність може досягати 534 кВт-год, що забезпечує пробіг до 500 км без підзарядки. За бажанням клієнта доступна сьома батарея, яка дозволяє подолати до 740 км. Це один із найкращих показників на ринку електричного вантажного транспорту

MAN не обмежується лише електровантажівками 

Компанія також є лідером у сфері електробусів. На сьогодні в Європі працюють понад 2500 автобусів MAN із акумуляторними приводами, зібраних на заводі в польському Стараховіце. У 2024 році вони також отримають акумулятори з заводу в Нюрнберзі. Загалом MAN пропонує мільйон конфігурацій для своїх електричних вантажівок, дозволяючи максимально адаптувати транспорт до потреб клієнтів

MAN розпочав серійне виробництво електричних вантажівок в Мюнхені — photo 6

Завданням компанії є повна декарбонізація до 2050 року 

Оскільки 95% викидів CO₂ припадає на транспорт, електрифікація модельного ряду є вирішальною умовою для досягнення кліматичних цілей. Зокрема, вже до кінця 2025 року MAN прагне передати клієнтам понад 1000 електровантажівок. Якщо вони працюватимуть на “зеленій” електроенергії, щорічне скорочення викидів CO₂ може сягнути 80 000 тонн — еквівалент обсягу викидів невеликого німецького міста

Читати далі

Схожі записи
Skoda представила електричний фургон Enyaq Cargo

Компанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]

15 Липня 2025
Skoda представила електричний фургон Enyaq Cargo — photo 48648
Нові батареї GM суттєво знизять ціну на електромобілі

General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]

15 Липня 2025
Нові батареї GM суттєво знизять ціну на електромобілі — photo 48636
Polestar знову відкликає Polestar 2 через несправність камери заднього виду

Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]

15 Липня 2025
Polestar знову відкликає Polestar 2 через несправність камери заднього виду — photo 40192
Skoda представила електричний фургон Enyaq Cargo

Компанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]

15 Липня 2025
Skoda представила електричний фургон Enyaq Cargo — photo 48648
Нові батареї GM суттєво знизять ціну на електромобілі

General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]

15 Липня 2025
Нові батареї GM суттєво знизять ціну на електромобілі — photo 48636
Polestar знову відкликає Polestar 2 через несправність камери заднього виду

Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]

15 Липня 2025
Polestar знову відкликає Polestar 2 через несправність камери заднього виду — photo 40192
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK