Mazda Arata йде на заміну MX-30
Кросовер Mazda Arata був розроблений Changan Mazda, спільним підприємством Changan Automobile і Mazda, заснованим наприкінці 2012 року на рівних правах. Для серійної версії буде вигадане інше ім’я, можливо, буквено-цифрове позначення, у відповідності до прийнятої термінології автовиробника, ймовірно EZ-60, яке вже зареєстроване для китайського ринку
З японської мови Arata перекладається як “новий” або “свіжий” і концепт дійсно виглядає таким. Але серійний електричний кросовер Mazda EZ-60, швидше за все, буде створено на платформі вже існуючої моделі Changan Deepal S7. Однак, це буде більше, ніж просто зміна значків, оскільки між ними значні відмінності в дизайні
Arata – це суто електромобіль, принаймні поки що, адже існує велика вірогідність створення й гібридної версії, через популярність таких моделей в Китаї. Позашляховик використовує знайому мову дизайну Kodo і має відносно невеликі вікна та витончені ліхтарі та фари
Оскільки це все ще концепт, він має камери замість звичайних дзеркал, а також відмовився від дверних ручок і заднього склоочисника. Mazda дала йому масивний спойлер, розділений вертикальним третім стоп-сигналом, який, здається, продовжується до панелі даху. Дизайн задньої стійки дає уявлення про аеродинамічний отвір у ній, як у гіперкарів – несподіваний дизайнерський хід для позашляховика
Електричний кросовер буде вироблятись і продаватись в Китаї, і поки не відомо чи з’явиться він на інших ринках. Особливо враховуючи не дуже вдалий експеримент з електричним MX-30, який, м’яко кажучи, не мав комерційного успіху. Тим не менш, японський бренд усвідомлює, що повинен розвивати електромобілі, щоб вижити