В той час як більшість автовиробників кинулись у гонку за електричним майбутнім, Mazda обрала інший шлях — неквапливий, продуманий і багаторівневий. Нова стратегія розвитку передбачає гібридизацію найпопулярніших моделей, плавний перехід до електромобілів, а також — сюрприз для фанатів: повернення спортивних купе з культовими генами RX-7 і MX-5
Найбільший акцент Mazda зараз робить на оновленні своєї SUV-лінійки
Уже у 2027 році з’явиться нове покоління CX-5 — із гібридною силовою установкою власної розробки на базі двигуна SkyActiv-Z об’ємом 2,5 літра. Це стане серйозним кроком уперед, оскільки нинішній CX-50 у США використовує гібридну систему Toyota

Компанія планує продавати по 250 тисяч гібридних CX-5 і CX-50 щорічно лише у США, де компактні кросовери залишаються найбільш популярними. Перед гібридом, у 2026-му, з’явиться бензинова версія нового CX-5, а оновлення CX-30 очікується у 2029-му. CX-70 і CX-90 зазнають фейсліфтингу у 2026-му, а повністю нові покоління вийдуть після 2030 року
Mazda не поспішає з електромобілями, але готується серйозно
Хоча компанія ще не вивела на ринок жодного повноцінного електрокара власного виробництва, це зміниться у 2027 році, коли дебютує новий електрокросовер, розроблений повністю силами Mazda. Він має вийти в Європі та Австралії під назвами Mazda6e та CX-6e, та буде вироблятися на китайських підприємствах. Вихід на ринок США очікується у 2028-му

Mazda вважає за доцільне впроваджувати електрифікацію поступово, орієнтуючись на технічну надійність і попит, а не оптимістичні прогнози. Водночас компанія уважно стежить за торговельними бар’єрами й тарифами, які вже змусили її переглянути річний план продажу в США
Але найочікуваніша новина — Mazda не забула про свої спортивні корені
У розробці перебувають одразу два купе:
- послідовник RX-7 — на основі концепта Iconic SP 2023 року з електроприводом і роторним двигуном-генератором;
- Наступник MX-5 (Miata) — нова генерація з бензиновим чотирициліндровим двигуном, запуск якої очікується у 2029 році

Нові спорткари мають не просто прикрасити лінійку, а й повернути Mazda репутацію виробника драйверських авто, які створюють емоції, а не лише економлять паливо
У першій половині 2025 року Mazda продала майже 637 тисяч автомобілів у світі
Найбільший ринок — США (210 тисяч), Японія демонструє стрімке зростання, але продажі у Китаї та Європі впали. Це змушує компанію діяти обережно — і саме тому Mazda робить ставку на гібриди, локалізацію виробництва та спортивні моделі, що створюють емоційний зв’язок із брендом, а перехід на електромобілі відбувається обачно
Читати далі
Схожі записиMG Cyberster, перший у світі електричний родстер із м’яким дахом та дверима «крила метелика», вже в Україні та доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Створений, щоб поєднувати емоції з інноваціями, Cyberster відкриває нову еру для бренду із британським корінням Силует Cyberster поєднує класичні риси спортивного родстера з футуристичною агресивністю. Подовжений капот, низька посадка, та […]
16 Жовтня 2025
Mitsubishi готує сюрприз для відвідувачів Japan Mobility Show у Токіо — футуристичний електричний позашляховик, створений для життя на природі. У той час як компанія в Європі співпрацює з Renault, маючи декілька їхніх моделей під власним брендом, на домашньому ринку вона експериментує з досить сміливими концептами Новий концепт, який поки не має офіційної назви, поєднує позашляховий […]
16 Жовтня 2025
Європейські краш-тести знову перевірили китайський автопром на міцність — і результат виявився невтішним Електромобіль Dongfeng Box EV, відомий також як Nammi Box, отримав лише три зірки у рейтингу безпеки Euro NCAP, тоді як його суперники — Renault 5 та BYD Dolphin — показали набагато вищі результати. Для європейських експертів це стало свідченням того, що деяким […]
16 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі