Федеральний уряд Мексики припинить надання пільг автовиробникам з Китаю після тиску з боку США
Хоча 20 автовиробників з азіатської країни зараз продають автомобілі в Мексиці, жоден з них ще не створив там заводу. Історично так склалося, що ця латиноамериканська країна пропонувала іноземним автовиробникам привабливі умови, такі як безкоштовна земля, вода та енергія, щоб заохотити їх до створення виробничих потужностей
Однак на останній зустрічі вищих посадових осіб уряду з китайським автовиробником BYD Мексика пояснила, що не буде пропонувати стимулів, повідомили неназвані джерела Reuters. Інсайдери додали, що призупинять усі майбутні зустрічі з автовиробниками з Китаю
Відомо, що рішення було прийнято в результаті тиску з боку Офісу торгового представника США. Як повідомляється, офіс намагався не допустити китайських автовиробників до північноамериканської зони вільної торгівлі. Угода між США, Мексикою і Канадою (USMCA) не повинна була “забезпечити чорний хід для Китаю та інших країн, які прагнуть отримати доступ до американського ринку без сплати тарифів”
Китайські автовиробники прагнуть вийти на нові ринки. Однак існують побоювання, що субсидії від китайського уряду дають їм несправедливу перевагу над європейськими та американськими автовиробниками, дозволяючи продавати електромобілі за цінами нижче ринкових
Хоча такі компанії, як Hongqi, Dongfeng та Xpeng, почали прориватися в Європу, їх не пускають до США через 27,5-відсотковий імпортний тариф. Однак американські чиновники хочуть більшого. Представники галузі звернулися до Білого дому з проханням вжити подальших заходів, щоб зробити китайських автовиробників неконкурентоспроможними на ринку. Минулого місяця сенатор Марко Рубіо запропонував законопроект про підвищення імпортних тарифів на китайські електромобілі
Мексика непокоїть провідних гравців галузі. Якби така компанія, як BYD, створила там завод, і 75% основних деталей для своїх автомобілів постачалися б з Північної Америки, вона могла б взагалі уникнути тарифів
Незважаючи на це, BYD звернулася до урядів штатів за допомогою у створенні заводу. Наприклад, такий штат, як Нуево-Леон заохотив Tesla створити завод на своїй території, запропонувавши їй $153 мільйони у вигляді пільг. Чи запропонують щось подібне китайцям – наразі невідомо. Хоча китайські автовиробники можуть допомогти мексиканській економіці, чиновники кажуть, що вони побоюються розсердити США
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі