Федеральний уряд Мексики припинить надання пільг автовиробникам з Китаю після тиску з боку США
Хоча 20 автовиробників з азіатської країни зараз продають автомобілі в Мексиці, жоден з них ще не створив там заводу. Історично так склалося, що ця латиноамериканська країна пропонувала іноземним автовиробникам привабливі умови, такі як безкоштовна земля, вода та енергія, щоб заохотити їх до створення виробничих потужностей
Однак на останній зустрічі вищих посадових осіб уряду з китайським автовиробником BYD Мексика пояснила, що не буде пропонувати стимулів, повідомили неназвані джерела Reuters. Інсайдери додали, що призупинять усі майбутні зустрічі з автовиробниками з Китаю
Відомо, що рішення було прийнято в результаті тиску з боку Офісу торгового представника США. Як повідомляється, офіс намагався не допустити китайських автовиробників до північноамериканської зони вільної торгівлі. Угода між США, Мексикою і Канадою (USMCA) не повинна була “забезпечити чорний хід для Китаю та інших країн, які прагнуть отримати доступ до американського ринку без сплати тарифів”
Китайські автовиробники прагнуть вийти на нові ринки. Однак існують побоювання, що субсидії від китайського уряду дають їм несправедливу перевагу над європейськими та американськими автовиробниками, дозволяючи продавати електромобілі за цінами нижче ринкових
Хоча такі компанії, як Hongqi, Dongfeng та Xpeng, почали прориватися в Європу, їх не пускають до США через 27,5-відсотковий імпортний тариф. Однак американські чиновники хочуть більшого. Представники галузі звернулися до Білого дому з проханням вжити подальших заходів, щоб зробити китайських автовиробників неконкурентоспроможними на ринку. Минулого місяця сенатор Марко Рубіо запропонував законопроект про підвищення імпортних тарифів на китайські електромобілі
Мексика непокоїть провідних гравців галузі. Якби така компанія, як BYD, створила там завод, і 75% основних деталей для своїх автомобілів постачалися б з Північної Америки, вона могла б взагалі уникнути тарифів
Незважаючи на це, BYD звернулася до урядів штатів за допомогою у створенні заводу. Наприклад, такий штат, як Нуево-Леон заохотив Tesla створити завод на своїй території, запропонувавши їй $153 мільйони у вигляді пільг. Чи запропонують щось подібне китайцям – наразі невідомо. Хоча китайські автовиробники можуть допомогти мексиканській економіці, чиновники кажуть, що вони побоюються розсердити США
Читати далі
Схожі записиІталійська логістична компанія Fratelli Foppiani Trasporti стала одним із перших операторів, які запустили у роботу нові електровантажівки MAN eTGX, отримавши потужний тягач 4×2 та жорстку вантажівку 6×2-4 із вражаючими акумуляторами, готовими до повсякденних перевезень. Замовлення компанія зробила ще у 2023 році, тож тепер вона входить до числа перших клієнтів, які отримали серійні електричні вантажівки німецького […]
22 Жовтня 2025
Електричні моноцикли вже давно привертають увагу своєю футуристичною зовнішністю, але новинка від InMotion підняла цю категорію на абсолютно новий рівень. Модель InMotion P6 розганяється до неймовірних 150 км/год — швидкості, про яку раніше власники одноколісного транспорту могли лише мріяти. Такий результат перетворює моноцикл із розваги для ентузіастів на справжню машину для екстремальних відчуттів P6 живиться […]
22 Жовтня 2025
General Motors повідомила про значне зростання популярності своєї системи допомоги водієві Super Cruise. Кількість користувачів, які активно користуються функцією безконтактного керування, перевищила пів мільйона — майже вдвічі більше, ніж торік. Така динаміка стала одним із найважливіших досягнень компанії у сфері розвитку автономного водіння та створення нових джерел прибутку Система Super Cruise дозволяє рухатися без утримання […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі