string(9) "ionity.ua"

Мексика скасувала пільги для китайських автовиробників

21.04.2024
Мексика скасувала пільги для китайських автовиробників — photo 8133

Федеральний уряд Мексики припинить надання пільг автовиробникам з Китаю після тиску з боку США

Хоча 20 автовиробників з азіатської країни зараз продають автомобілі в Мексиці, жоден з них ще не створив там заводу. Історично так склалося, що ця латиноамериканська країна пропонувала іноземним автовиробникам привабливі умови, такі як безкоштовна земля, вода та енергія, щоб заохотити їх до створення виробничих потужностей

Однак на останній зустрічі вищих посадових осіб уряду з китайським автовиробником BYD Мексика пояснила, що не буде пропонувати стимулів, повідомили неназвані джерела Reuters. Інсайдери додали, що призупинять усі майбутні зустрічі з автовиробниками з Китаю

Відомо, що рішення було прийнято в результаті тиску з боку Офісу торгового представника США. Як повідомляється, офіс намагався не допустити китайських автовиробників до північноамериканської зони вільної торгівлі. Угода між США, Мексикою і Канадою (USMCA) не повинна була “забезпечити чорний хід для Китаю та інших країн, які прагнуть отримати доступ до американського ринку без сплати тарифів”

Китайські автовиробники прагнуть вийти на нові ринки. Однак існують побоювання, що субсидії від китайського уряду дають їм несправедливу перевагу над європейськими та американськими автовиробниками, дозволяючи продавати електромобілі за цінами нижче ринкових

Хоча такі компанії, як Hongqi, Dongfeng та Xpeng, почали прориватися в Європу, їх не пускають до США через 27,5-відсотковий імпортний тариф. Однак американські чиновники хочуть більшого. Представники галузі звернулися до Білого дому з проханням вжити подальших заходів, щоб зробити китайських автовиробників неконкурентоспроможними на ринку. Минулого місяця сенатор Марко Рубіо запропонував законопроект про підвищення імпортних тарифів на китайські електромобілі

Мексика непокоїть провідних гравців галузі. Якби така компанія, як BYD, створила там завод, і 75% основних деталей для своїх автомобілів постачалися б з Північної Америки, вона могла б взагалі уникнути тарифів

Незважаючи на це, BYD звернулася до урядів штатів за допомогою у створенні заводу. Наприклад, такий штат, як Нуево-Леон заохотив Tesla створити завод на своїй території, запропонувавши їй $153 мільйони у вигляді пільг. Чи запропонують щось подібне китайцям – наразі невідомо. Хоча китайські автовиробники можуть допомогти мексиканській економіці, чиновники кажуть, що вони побоюються розсердити США

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK