Федеральний уряд Мексики припинить надання пільг автовиробникам з Китаю після тиску з боку США
Хоча 20 автовиробників з азіатської країни зараз продають автомобілі в Мексиці, жоден з них ще не створив там заводу. Історично так склалося, що ця латиноамериканська країна пропонувала іноземним автовиробникам привабливі умови, такі як безкоштовна земля, вода та енергія, щоб заохотити їх до створення виробничих потужностей
Однак на останній зустрічі вищих посадових осіб уряду з китайським автовиробником BYD Мексика пояснила, що не буде пропонувати стимулів, повідомили неназвані джерела Reuters. Інсайдери додали, що призупинять усі майбутні зустрічі з автовиробниками з Китаю
Відомо, що рішення було прийнято в результаті тиску з боку Офісу торгового представника США. Як повідомляється, офіс намагався не допустити китайських автовиробників до північноамериканської зони вільної торгівлі. Угода між США, Мексикою і Канадою (USMCA) не повинна була “забезпечити чорний хід для Китаю та інших країн, які прагнуть отримати доступ до американського ринку без сплати тарифів”
Китайські автовиробники прагнуть вийти на нові ринки. Однак існують побоювання, що субсидії від китайського уряду дають їм несправедливу перевагу над європейськими та американськими автовиробниками, дозволяючи продавати електромобілі за цінами нижче ринкових
Хоча такі компанії, як Hongqi, Dongfeng та Xpeng, почали прориватися в Європу, їх не пускають до США через 27,5-відсотковий імпортний тариф. Однак американські чиновники хочуть більшого. Представники галузі звернулися до Білого дому з проханням вжити подальших заходів, щоб зробити китайських автовиробників неконкурентоспроможними на ринку. Минулого місяця сенатор Марко Рубіо запропонував законопроект про підвищення імпортних тарифів на китайські електромобілі
Мексика непокоїть провідних гравців галузі. Якби така компанія, як BYD, створила там завод, і 75% основних деталей для своїх автомобілів постачалися б з Північної Америки, вона могла б взагалі уникнути тарифів
Незважаючи на це, BYD звернулася до урядів штатів за допомогою у створенні заводу. Наприклад, такий штат, як Нуево-Леон заохотив Tesla створити завод на своїй території, запропонувавши їй $153 мільйони у вигляді пільг. Чи запропонують щось подібне китайцям – наразі невідомо. Хоча китайські автовиробники можуть допомогти мексиканській економіці, чиновники кажуть, що вони побоюються розсердити США
Читати далі
Схожі записиКомпанія Nissan представила конфігуратор для моделі Leaf 2026 року на своєму американському веб-сайті Nissan USA, який дозволяє покупцям ознайомитися з новим електромобілем. Leaf третього покоління кардинально відрізняється від попередників, адже замість скромного хетчбека перед нами сучасний кросовер. Проте детальний огляд комплектацій виявив, що базові та середні версії поступаються топовій моделі за низкою ключових особливостей Для […]
19 Червня 2025Компанія Ford оголосила тимчасове припинення продажів електричного кросовера Mustang Mach-E через серйозну проблему з програмним забезпеченням системи замків Йдеться не про механічний дефект, а про алгоритм керування замками, який може виявитися небезпечним у разі розрядження 12-вольтової акумуляторної батареї. У таких випадках двері залишаються в останньому зафіксованому положенні — заблокованому або розблокованому — і власник може […]
19 Червня 2025Причиною зупинки, однак, не є зниження попиту чи падіння продажів Ідеться про проведення регламентного технічного обслуговування й оновлення виробничих ліній. Такі дії є звичною практикою для автомобільної промисловості, коли метою є підвищення ефективності й нарощування виробничих потужностей. Проте сам факт призупинення процесу спричинив миттєву реакцію фондового ринку — акції Tesla знизилися майже на 4% Попри […]
19 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі