Після не надто успішного досвіду з EQE, який так і не став справжнім конкурентом Tesla чи BMW i5, німецький бренд бере реванш із абсолютно новим E-Class EQ — електричною версією популярного бізнес-седана
EQE свого часу викликав суперечливі емоції. Його округлі форми нагадували про експерименти з аеродинамікою, але не про класичну елегантність Mercedes. Тепер виробник зробив висновки. Новий E-Class EQ відмовляється від «риб’ячого» дизайну і повертається до більш традиційних, впізнаваних ліній, близьких до E-Class із двигуном внутрішнього згоряння
На шпигунських фото знайомий силует із довгим капотом, майже горизонтальною лінією даху й більш виразною кормою. Навіть попри камуфляж, видно, що кузов став довшим і ширшим, а двері — більшими, аби забезпечити простір, якого завжди очікуєш від E-Class
Дверні ручки тут класичного типу, не висувні, як у EQE, а дзеркала розташовані внизу передніх стійок. Передня частина отримає виразну решітку, схожу на ту, яку вже мають електричні GLC EQ і C-Class EQ, а також широкий нижній повітрозабірник і характерну для бренду світлотехніку у вигляді зоряного малюнка

Простір, технології та тиша — у дусі справжнього Mercedes
Інтер’єр поки не розсекречено, але є всі підстави очікувати розкішне оформлення в дусі GLC EQ. Найімовірніше, новий седан отримає фірмову панель MBUX Hyperscreen — єдиний 39-дюймовий екран, який поєднує прилади, мультимедіа та панель перед пасажиром
Mercedes обіцяє новий рівень шумоізоляції: інженери планують створити «електричну тишу», яку не порушує навіть звук шин чи вітру. Для цього застосовуються спеціальні акустичні матеріали, товсте скло та адаптивна шумоізоляція
Крім того, E-Class EQ стане одним із перших седанів бренду, який матиме рівень автономного керування Level 3 — тобто авто зможе самостійно рухатися у визначених умовах без постійної участі водія

Нові батареї і платформа на 800 вольт
Технічна платформа E-Class EQ повторюватиме архітектуру електричних GLC і C-Class. Очікується акумулятор ємністю близько 94 кВт-год та електрична система на 800 вольт, що забезпечить заряджання до 300 км пробігу всього за десять хвилин
Топова версія, за попередніми даними, отримає повний привід з двома електромоторами загальною потужністю понад 480 кінських сил. Це дозволить седану конкурувати з BMW i5 M60, Audi A6 e-tron і Tesla Model S. Очікувана дальність ходу — до 700 км за циклом WLTP
Підвіска отримає адаптивну пневматику, а задня вісь — підрулювання до 4,5 градуса
Серед технічних «родзинок» — тепловий насос для ефективного обігріву та охолодження салону без надмірного розряду батареї, а також інтелектуальна «one-box» гальмівна система, яка поєднує рекуперацію та механічне гальмування

Компанія планує представити E-Class EQ у 2027 році
Новинка стане символом нового етапу еволюції Mercedes — повернення до елегантних пропорцій, преміального комфорту і водночас прориву в технологіях
Якщо EQE виглядав надто футуристично й емоційно холодно, то новий електричний седан E-Class EQ прагне бути саме тим Mercedes, яким його пам’ятають фанати бренду: стриманим, шляхетним, технологічним і безкомпромісно зручним
На ринку він стане ключовим конкурентом BMW i5, Audi A6 e-tron та Lucid Air Pure, а також може привабити тих, хто раніше обирав класичні дизельні E-Class. Адже цього разу Mercedes вирішив не експериментувати, а повернути собі імідж автомобіля, який поєднує елегантність бізнес-седана з потужністю і тишею електромобілів
Читати далі
Схожі записиНовий фургон Kia PV5 Cargo встановив рекорд Гіннеса, проїхавши на одному заряді 693 кілометри, тобто майже вдвічі більше за заявлений пробіг у брошурі На перший погляд, цифра здається майже фантастичною. Однак рекорд став ще вражаючим, якщо врахувати умови — вантажівка була повністю навантажена 790 кілограмами, щоб відтворити реальні робочі маршрути кур’єрів та логістичних компаній Тест […]
29 Жовтня 2025
Китайський автогігант BYD готує серйозну атаку на святая святих японського автопрому — сегмент кей-карів, тобто надкомпактних міських авто, які є невід’ємною частиною японських вулиць. Новинка з кумедною назвою BYD Racco стане першим кей-каром бренду і спробує підкорити серця водіїв, які звикли до мікроавтомобілів типу Nissan Sakura або Mitsubishi eK X EV Прем’єра новинки відбудеться на […]
29 Жовтня 2025
Американський виробник електромобілів Lucid Motors, відомий своїми розкішними моделями Air і Gravity, показав перше зображення свого нового середньорозмірного кросовера, який має коштувати менше ніж з $50 000, і дебютує вже наступного року Lucid поступово переходить від нішевих преміум-седанів до більш практичних і “земних” моделей На тізері, що з’явився майже рівно через рік після першого зображення […]
29 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі