Mercedes активно тестує майбутній електричний седан E-Class EQ — photo 60872

Mercedes активно тестує майбутній електричний седан E-Class EQ

29.10.2025
3 хвилини на прочитання

Після не надто успішного досвіду з EQE, який так і не став справжнім конкурентом Tesla чи BMW i5, німецький бренд бере реванш із абсолютно новим E-Class EQ — електричною версією популярного бізнес-седана

EQE свого часу викликав суперечливі емоції. Його округлі форми нагадували про експерименти з аеродинамікою, але не про класичну елегантність Mercedes. Тепер виробник зробив висновки. Новий E-Class EQ відмовляється від «риб’ячого» дизайну і повертається до більш традиційних, впізнаваних ліній, близьких до E-Class із двигуном внутрішнього згоряння

На шпигунських фото знайомий силует із довгим капотом, майже горизонтальною лінією даху й більш виразною кормою. Навіть попри камуфляж, видно, що кузов став довшим і ширшим, а двері — більшими, аби забезпечити простір, якого завжди очікуєш від E-Class

Дверні ручки тут класичного типу, не висувні, як у EQE, а дзеркала розташовані внизу передніх стійок. Передня частина отримає виразну решітку, схожу на ту, яку вже мають електричні GLC EQ і C-Class EQ, а також широкий нижній повітрозабірник і характерну для бренду світлотехніку у вигляді зоряного малюнка

Mercedes активно тестує майбутній електричний седан E-Class EQ — photo 2

Простір, технології та тиша — у дусі справжнього Mercedes 

Інтер’єр поки не розсекречено, але є всі підстави очікувати розкішне оформлення в дусі GLC EQ. Найімовірніше, новий седан отримає фірмову панель MBUX Hyperscreen — єдиний 39-дюймовий екран, який поєднує прилади, мультимедіа та панель перед пасажиром

Mercedes обіцяє новий рівень шумоізоляції: інженери планують створити «електричну тишу», яку не порушує навіть звук шин чи вітру. Для цього застосовуються спеціальні акустичні матеріали, товсте скло та адаптивна шумоізоляція

Крім того, E-Class EQ стане одним із перших седанів бренду, який матиме рівень автономного керування Level 3 — тобто авто зможе самостійно рухатися у визначених умовах без постійної участі водія

Mercedes активно тестує майбутній електричний седан E-Class EQ — photo 3

Нові батареї і платформа на 800 вольт 

Технічна платформа E-Class EQ повторюватиме архітектуру електричних GLC і C-Class. Очікується акумулятор ємністю близько 94 кВт-год та електрична система на 800 вольт, що забезпечить заряджання до 300 км пробігу всього за десять хвилин

Топова версія, за попередніми даними, отримає повний привід з двома електромоторами загальною потужністю понад 480 кінських сил. Це дозволить седану конкурувати з BMW i5 M60, Audi A6 e-tron і Tesla Model S. Очікувана дальність ходу — до 700 км за циклом WLTP

Підвіска отримає адаптивну пневматику, а задня вісь — підрулювання до 4,5 градуса 

Серед технічних «родзинок» — тепловий насос для ефективного обігріву та охолодження салону без надмірного розряду батареї, а також інтелектуальна «one-box» гальмівна система, яка поєднує рекуперацію та механічне гальмування 

Mercedes активно тестує майбутній електричний седан E-Class EQ — photo 4

Компанія планує представити E-Class EQ у 2027 році 

Новинка стане символом нового етапу еволюції Mercedes — повернення до елегантних пропорцій, преміального комфорту і водночас прориву в технологіях

Якщо EQE виглядав надто футуристично й емоційно холодно, то новий електричний седан E-Class EQ прагне бути саме тим Mercedes, яким його пам’ятають фанати бренду: стриманим, шляхетним, технологічним і безкомпромісно зручним

На ринку він стане ключовим конкурентом BMW i5, Audi A6 e-tron та Lucid Air Pure, а також може привабити тих, хто раніше обирав класичні дизельні E-Class. Адже цього разу Mercedes вирішив не експериментувати, а повернути собі імідж автомобіля, який поєднує елегантність бізнес-седана з потужністю і тишею електромобілів

Читати далі

Схожі записи
Електрован Kia PV5 встановила світовий рекорд пробігу

Новий фургон Kia PV5 Cargo встановив рекорд Гіннеса, проїхавши на одному заряді 693 кілометри, тобто майже вдвічі більше за заявлений пробіг у брошурі На перший погляд, цифра здається майже фантастичною. Однак рекорд став ще вражаючим, якщо врахувати умови — вантажівка була повністю навантажена 790 кілограмами, щоб відтворити реальні робочі маршрути кур’єрів та логістичних компаній Тест […]

29 Жовтня 2025
Електрован Kia PV5 встановила світовий рекорд пробігу — photo 60890
BYD виходить на японський ринок кей-карів з електричним Racco

Китайський автогігант BYD готує серйозну атаку на святая святих японського автопрому — сегмент кей-карів, тобто надкомпактних міських авто, які є невід’ємною частиною японських вулиць. Новинка з кумедною назвою BYD Racco стане першим кей-каром бренду і спробує підкорити серця водіїв, які звикли до мікроавтомобілів типу Nissan Sakura або Mitsubishi eK X EV Прем’єра новинки відбудеться на […]

29 Жовтня 2025
BYD виходить на японський ринок кей-карів з електричним Racco — photo 60852
Lucid готує електричний кросовер за $50 000 та автопілот четвертого рівня

Американський виробник електромобілів Lucid Motors, відомий своїми розкішними моделями Air і Gravity, показав перше зображення свого нового середньорозмірного кросовера, який має коштувати менше ніж з $50 000, і дебютує вже наступного року Lucid поступово переходить від нішевих преміум-седанів до більш практичних і “земних” моделей  На тізері, що з’явився майже рівно через рік після першого зображення […]

29 Жовтня 2025
Lucid готує електричний кросовер за $50 000 та автопілот четвертого рівня — photo 60837
Електрован Kia PV5 встановила світовий рекорд пробігу

Новий фургон Kia PV5 Cargo встановив рекорд Гіннеса, проїхавши на одному заряді 693 кілометри, тобто майже вдвічі більше за заявлений пробіг у брошурі На перший погляд, цифра здається майже фантастичною. Однак рекорд став ще вражаючим, якщо врахувати умови — вантажівка була повністю навантажена 790 кілограмами, щоб відтворити реальні робочі маршрути кур’єрів та логістичних компаній Тест […]

29 Жовтня 2025
Електрован Kia PV5 встановила світовий рекорд пробігу — photo 60890
BYD виходить на японський ринок кей-карів з електричним Racco

Китайський автогігант BYD готує серйозну атаку на святая святих японського автопрому — сегмент кей-карів, тобто надкомпактних міських авто, які є невід’ємною частиною японських вулиць. Новинка з кумедною назвою BYD Racco стане першим кей-каром бренду і спробує підкорити серця водіїв, які звикли до мікроавтомобілів типу Nissan Sakura або Mitsubishi eK X EV Прем’єра новинки відбудеться на […]

29 Жовтня 2025
BYD виходить на японський ринок кей-карів з електричним Racco — photo 60852
Lucid готує електричний кросовер за $50 000 та автопілот четвертого рівня

Американський виробник електромобілів Lucid Motors, відомий своїми розкішними моделями Air і Gravity, показав перше зображення свого нового середньорозмірного кросовера, який має коштувати менше ніж з $50 000, і дебютує вже наступного року Lucid поступово переходить від нішевих преміум-седанів до більш практичних і “земних” моделей  На тізері, що з’явився майже рівно через рік після першого зображення […]

29 Жовтня 2025
Lucid готує електричний кросовер за $50 000 та автопілот четвертого рівня — photo 60837
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK