Mercedes-AMG кропітливо працює над своїм першим чотиридверним потужним електромобілем, і якщо ці візуалізації виявляться точними, він може стати одним з найбільш вражаючих седанів на ринку, та переманить власників Porsche Taycan й Audi e-tron GT
Електрична серійна версія концепту Vision AMG відправить на пенсію 4-дверну версію Mercedes-AMG GT з ДВЗ
Майбутня новинка по суті стане наступником нинішнього 4-дверного Mercedes-AMG GT, а в якості зразка для неї виступає концепт Vision AMG 2022 року. Ретельно замасковані прототипи нової моделі були сфотографовані під час тестів на початку цього року і надихнули художника Kelsonik на створення зображених тут детальних рендерингів

Кожна фара має три світлодіодні денні ходові вогні, розташовані у формі зірки, та доповнені тонкою світлодіодною смугою, яка додає футуристичного відтінку. А ще – велика решітка радіатора з агресивними вертикальними ламелями, явно натхненна спортивним автомобілем AMG GT другого покоління
Сміливий дизайн та футуристичні елементи
Як і Taycan та e-tron GT, схоже, що електричний седан AMG отримає дуже низький силует з гладким дахом, який допоможе зменшити аеродинамічний опір і збільшити запас ходу електромобіля. Пласкі дверні ручки, плавно інтегровані в кузов, забезпечують гладкість корпусу, а матові чорні диски в парі з яскраво-жовтими гальмівними супортами додають зухвалості

А тепер про задню частину. Світлодіодні технології дозволили автовиробникам створити складні фари і задні ліхтарі, які були б немислимі два десятиліття тому. У випадку AMG EV на рендері показують, що він може отримати стрімкий, єдиний задній ліхтар, який тягнеться через всю задню частину автомобіля. Такий дизайн буде імітувати концепт Vision AMG Concept, хоча він також нагадує задні ліхтарі Kia EV6
Потужність, що вражає
Коли справа доходить до того, що знаходиться під капотом, майбутній електричний чотиридверний AMG має намір нанести серйозний удар конкурентам. За чутками, він буде оснащений легкими електродвигунами від британської компанії Yasa і передовими батареями високої щільності від американської компанії Sila Nanotechnologies. Подейкують, що він може розвивати майже 1000 к.с. (746 кВт) – випередивши свого гібридного кузена, 4-дверний AMG GT 63 S 4MATIC + E Performance, який вже видає 832 к.с. (620 кВт)
Хоча точна дата дебюту все ще тримається в таємниці, цей суперседан може вийти на ринок наприкінці наступного року або на початку 2026 року
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі