Mercedes-AMG готує конкурента для Porsche Taycan
Mercedes-AMG кропітливо працює над своїм першим чотиридверним потужним електромобілем, і якщо ці візуалізації виявляться точними, він може стати одним з найбільш вражаючих седанів на ринку, та переманить власників Porsche Taycan й Audi e-tron GT
Електрична серійна версія концепту Vision AMG відправить на пенсію 4-дверну версію Mercedes-AMG GT з ДВЗ
Майбутня новинка по суті стане наступником нинішнього 4-дверного Mercedes-AMG GT, а в якості зразка для неї виступає концепт Vision AMG 2022 року. Ретельно замасковані прототипи нової моделі були сфотографовані під час тестів на початку цього року і надихнули художника Kelsonik на створення зображених тут детальних рендерингів
Кожна фара має три світлодіодні денні ходові вогні, розташовані у формі зірки, та доповнені тонкою світлодіодною смугою, яка додає футуристичного відтінку. А ще – велика решітка радіатора з агресивними вертикальними ламелями, явно натхненна спортивним автомобілем AMG GT другого покоління
Сміливий дизайн та футуристичні елементи
Як і Taycan та e-tron GT, схоже, що електричний седан AMG отримає дуже низький силует з гладким дахом, який допоможе зменшити аеродинамічний опір і збільшити запас ходу електромобіля. Пласкі дверні ручки, плавно інтегровані в кузов, забезпечують гладкість корпусу, а матові чорні диски в парі з яскраво-жовтими гальмівними супортами додають зухвалості
А тепер про задню частину. Світлодіодні технології дозволили автовиробникам створити складні фари і задні ліхтарі, які були б немислимі два десятиліття тому. У випадку AMG EV на рендері показують, що він може отримати стрімкий, єдиний задній ліхтар, який тягнеться через всю задню частину автомобіля. Такий дизайн буде імітувати концепт Vision AMG Concept, хоча він також нагадує задні ліхтарі Kia EV6
Потужність, що вражає
Коли справа доходить до того, що знаходиться під капотом, майбутній електричний чотиридверний AMG має намір нанести серйозний удар конкурентам. За чутками, він буде оснащений легкими електродвигунами від британської компанії Yasa і передовими батареями високої щільності від американської компанії Sila Nanotechnologies. Подейкують, що він може розвивати майже 1000 к.с. (746 кВт) – випередивши свого гібридного кузена, 4-дверний AMG GT 63 S 4MATIC + E Performance, який вже видає 832 к.с. (620 кВт)
Хоча точна дата дебюту все ще тримається в таємниці, цей суперседан може вийти на ринок наприкінці наступного року або на початку 2026 року