Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165

Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

02.10.2025
3 хвилини на прочитання

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо

Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя 

З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або перехідною моделлю. Його ключова особливість полягала в тому, що він був побудований на застарілій платформі MFA, яка вперше була представлена ще у 2011 році. Цю архітектуру довелося суттєво адаптувати для розміщення акумуляторної батареї та електричної силової установки

Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 2

Незважаючи на значну перевагу у вигляді практичного семимісного салону, технічні характеристики EQB вже не відповідали сучасним вимогам ринку електромобілів. Зокрема, акумулятор ємністю 70,5 кВт-год мав обмеження по швидкості зарядки: максимальна потужність становила лише 100 кВт. У реальних умовах це призводило до того, що зарядка від 10% до 80% займала приблизно 35 хвилин. Хоча цей показник не є «катастрофічним», він суттєво відстає від того, що пропонують сучасні конкуренти. Діапазон пробігу на одному заряді також був досить скромним, коливаючись у межах 330–400 кілометрів (залежно від умов)

У Mercedes-Benz офіційно заявили, що зняття EQB — це природний кінець життєвого циклу моделі, підтверджуючи свою непохитну відданість електрифікації. Компанія вже активно готує повноцінну заміну, яка стане значним технологічним кроком вперед

Очікується, що наступник EQB, який, ймовірно, отримає назву GLB з технологією EQ (за аналогією з існуючим бензиновим GLB), дебютує на початку наступного року разом із новим електричним GLA

Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 3

Ключова відмінність полягатиме у використанні нової прогресивної архітектури MMA (Mercedes Modular Architecture). Саме ця платформа німецького виробника, яка вже лягла в основу нового CLA, має сучасні показники:

  • Напруга системи: Перехід із 400-вольтової на 800-вольтову систему, що дозволяє значно ефективніше передавати енергію;
  • Швидкість зарядки: Пікова потужність зарядки зростає до вражаючих 320 кВт;
  • Час зарядки: Поповнення заряду батареї від 10% до 80% займатиме лише 22 хвилини

Майбутній GLB з технологією EQ успадкує ці передові рішення: він отримає більш ефективні електромотори, сучаснішу електроніку та повністю перероблений салон

Водночас, платформа MMA є універсальною, оскільки вона передбачає використання не лише чисто електричних, а й гібридних силових установок. Завдяки цій гнучкості Mercedes-Benz зможе задовольнити потреби ширшого кола клієнтів і забезпечити плавний, але впевнений перехід більшості своїх основних моделей на електротягу

Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 4

Таким чином, закриття виробництва EQB є абсолютно логічним і стратегічно виправданим кроком 

EQB виконав роль проміжного рішення, яке дозволило компанії швидко заповнити нішу семимісного електричного кросовера в перехідний період. Його наступник, побудований на архітектурі MMA, матиме всі технології нового покоління, що дозволить Mercedes-Benz упевнено конкурувати з такими лідерами ринку у сегменті преміальних електромобілів

Читати далі

Схожі записи
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США

Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]

17 Листопада 2025
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США — photo 62879
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США

Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]

17 Листопада 2025
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США — photo 62879
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK