Роками твердотільні акумулятори вважалися святим Граалем для електромобілів на акумуляторах, обіцяючи кращий запас ходу, швидшу зарядку та покращену безпеку. Хоча для появи твердотільних акумуляторних блоків на ринку знадобилося більше часу, ніж багато хто передбачав, Mercedes-Benz продемонстрував, наскільки революційною може бути ця технологія

Німецький автовиробник тестує твердотільні акумулятори на спеціально підготовлених прототипах EQS
Один із цих автомобілів нещодавно проїхав зі Штутгарта, Німеччина, через Данію до Мальме, Швеція, подолавши вражаючі 748,8 миль (1205 км) на одному заряді, не зупиняючись для підключення

Порівняно з акумулятором у стандартному EQS, Mercedes стверджує, що його твердотільний акумулятор забезпечує на 25 відсотків більше енергії, залишаючись при цьому таким же за масою та розміром. Акумулятор був розроблений у партнерстві з Mercedes-AMG High Performance Powertrains та технологічним центром F1 компанії у Великій Британії, використовуючи літій-металеві елементи, що постачаються американською компанією Factorial Energy

Рекордні 1205 км, пройдені на цьому прототипі EQS, точно відповідають нещодавньому рекорду Гіннеса, встановленому Lucid Air Grand Touring, який подолав ті ж 748,8 миль (1205 км) на одному заряді. Примітним досягненням є те, що автомобіль Lucid використовував звичайний літій-іонний акумулятор ємністю 117 кВт-год, тоді як Mercedes впорався з цим за допомогою твердотільного акумулятора, в якому ще залишалася енергія
Якби Mercedes-Benz хотів продовжити свою подорож з цим EQS, він міг би це зробити
Вони стверджують, що наприкінці поїздки прототип мав приблизно 137 км запасу ходу. Теоретично це означає, що електричний седан міг би проїхати до 1342 км без підзарядки, що значно перевищує все, що зараз є на ринку
«Твердотільний акумулятор – це справжній переломний момент для електромобільності», – сказав член правління Mercedes-Benz Group AG Маркус Шефер. «Завдяки успішному тестуванні EQS на далекі відстані ми показуємо, що ця технологія працює не лише в лабораторії, а й на дорозі. Наша мета – впровадити такі інновації в серійне виробництво до кінця десятиліття та запропонувати нашим клієнтам новий рівень запасу ходу та комфорту»

Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025
Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025
Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі