На аукціон виставили електромобіль Waverley Model 93 EV 1913 року
Електромобілі часто сприймаються як щось модне та сучасне, але варто нагадувати, що вони з’явилися більше століття тому. Наприклад, як цей Waverley Model 93 EV 1913 року
Комплектація одного з найперших електромобілів
Компанія Waverley походить з ранніх днів автомобілебудування, коли водіння все ще було пригодою. Незважаючи на те, що ззовні він більше нагадує карету ніж автомобіль, модель має багажник, а також знімний жорсткий дах. Останній можна відкласти в сторону і замінити на “відкидний дах для літніх подорожей”
Серед інших особливостей – електричні фари, ресорна підвіска і дерев’яні колеса, обмотані білими шинами
Всередині червоне диваноподібне сидіння і висувні бічні вікна. До них приєднується важіль керма та крута панель приладів, яка показує вольти та амперметри
Кому він належав?
Згідно з аукціонним лістингом, автомобіль спочатку купила Енн Пірс Роулз з Вірджинії. Він залишався в її родині майже 100 років, поки не був викуплений з її маєтку, в робочому стані, у вересні 2002 року
Протягом десятиліть “кілька електричних і механічних систем були відновлені або замінені”, включаючи акумулятори, електромотор, привідні шестерні і систему управління. Крім того, модель була оснащена бортовим зарядним пристроєм, який дозволяє заряджати акумулятори від стандартної в США розетки на 120 вольт
В чому переваги та недоліки цього лоту?
Тут є свої плюси та мінуси: з одного боку один з перших електромобілів може їздити навіть сьогодні; з іншого боку – він вже не зовсім оригінальний. Причому, коли він був новим, Waverley заявляла про запас ходу від 80 до 100 миль (129-161 км)
Автомобіль піде з молотка на аукціоні Mecum в Монтереї в серпні, але його ціна поки що не називається. Однак, до нього додається оригінальний титул, інструкція з експлуатації, а також каталог продажів