Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043

Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

02.10.2025
3 хвилини на прочитання

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій у сегменті преміум-кросоверів

Нова конструкція відмовляється від класичної «коробки в коробці», де елементи поміщалися в модулі, а модулі — у великий блок із рамою 

Тепер модулі монтуються безпосередньо до кузова, без окремої рами, що суттєво знижує масу, підвищує щільність енергії та ефективно використовує внутрішній простір. Виробництво стало простішим завдяки меншій кількості кріплень, а ремонт — більш доступним: модулі можна вийняти окремо через панель днища з композитного матеріалу, не порушуючи інші компоненти

Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 2

Акумулятор Porsche Cayenne Electric фізично менший за батарею Taycan на 103 літри, тобто займає менше місця в автомобілі. Але при цьому він зберігає більше енергії, ніж можна було б очікувати від його розміру. Загальна ємність батареї становить 113 кВт-год, а реально доступна для їзди енергія – 108 кВт-год. Компактна батарея Cayenne ефективніше використовує простір і дозволяє автомобілю проїжджати більше кілометрів без підзарядки, ніж більша батарея в Taycan. Елементи виготовляє компанія LG Chem із кремній-графітовими анодами та нікель-марганцево-кобальтово-алюмінієвими катодами, що дозволяє здійснювати швидку зарядку потужністю до 400 кВт. Porsche стверджує, що за 10 хвилин зарядки можна додати до 300 км запасу ходу за циклом WLTP, що робить електромобіль зручним навіть для тривалих подорожей

Модулі стали значно компактнішими: всього 192 елементи в шести модулях, охолоджуваних пластинами зверху та знизу. Система охолодження динамічно адаптується під час руху, щоб підтримувати оптимальну температуру акумулятора. Навіть високовольтні кабелі зарядного порту виконані у вигляді жорстких металевих конструкцій помаранчевого кольору, зменшуючи теплові втрати при заряджанні і підвищуючи безпеку

Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 3

Крім акумулятора, Porsche внесла ряд дрібних, але суттєвих змін у конструкцію 

Переміщення вентиляторів ззаду на передню частину радіаторів підвищило ефективність охолодження на 15%. Модель Turbo з масляним охолодженням заднього двигуна дозволяє рекуперацію гальм потужністю до 600 кВт, що значно перевищує показники Taycan, забезпечуючи швидке відновлення енергії під час інтенсивної їзди

Марко Шмербек, керівник енергетичної системи Cayenne Electric, очікує, що новий кросовер буде ефективнішим за Macan Electric, незважаючи на більші габарити. Porsche заявляє запас ходу у 600 км, і хоча це розраховано за оптимістичним європейським циклом WLTP, реальні показники демонструють високу автономність

Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 4

За шість років після запуску Taycan Porsche досягла значного прогресу у розвитку електромобілів, і Cayenne Electric може стати її найкращим електромобілем на сьогодні, поєднуючи технологічні інновації, вражаючу ефективність і динамічний характер, який завжди відрізняв продукцію бренду. Новий акумулятор не лише підвищує продуктивність, але й визначає новий стандарт для електричних кросоверів преміум-класу, підтверджуючи прагнення Porsche до інженерної досконалості та інновацій

Читати далі

Схожі записи
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя  З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]

2 Жовтня 2025
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження

Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду  […]

2 Жовтня 2025
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження — photo 58155
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу

Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]

2 Жовтня 2025
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу — photo 58012
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя  З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]

2 Жовтня 2025
Mercedes-Benz згортає виробництво семимісного електричного кросовера EQB — photo 58165
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження

Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду  […]

2 Жовтня 2025
Polestar підтвердив, що його найуспішніша модель – Polestar 2 – отримає продовження — photo 58155
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу

Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]

2 Жовтня 2025
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу — photo 58012
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK