Збитки компанії VinFast зростають, проте її плани на майбутнє залишаються амбітними
В’єтнамський виробник електромобілів відзвітував про збільшення чистих втрат у четвертому кварталі, яке становило 3,4% у порівнянні з попереднім періодом. Незважаючи на це, компанія планує потроїти свої продажі в цьому році, розширюючи свою присутність на нових ринках
Чисті збитки VinFast за останній квартал 2023 року становили $650,1 млн, що на 1,3% вище, ніж за аналогічний період 2022 року. Компанія має намір збільшити поставки до 100 тисяч одиниць у порівнянні з майже 35 тисячами у 2023 році, коли вона не досягла цільового показника через ряд причин, включаючи повільне впровадження електромобілів у деяких регіонах і посилення цінової конкуренції
“Цього року ми розширюємося по всьому світу і маємо всі автомобілі, включаючи моделі з правим кермом. Тому ми впевнені, що досягнемо поставленої мети”, – заявила голова правління Лі Тхі Тху Тхой
Інші автовиробники зменшили цільові показники продажів електромобілів через ослаблення попиту на основних ринках, але VinFast продовжує розширюватися. Компанія розпочала продажі в США минулого року і планує збільшити продажі завдяки новим дилерським центрам
У четвертому кварталі дохід становив $437 млн, не досягнувши прогнозу аналітиків у $570,9 млн, але виручка за весь рік зросла на 91% до $1,2 млрд
Щодо міжнародних планів, VinFast планує побудувати заводи в Індії та Індонезії, а також ввести схему лізингу акумуляторних батарей, щоб зробити свої автомобілі більш доступними для клієнтів цих країн
З розвитком своєї мережі виробництва та продажу, VinFast має намір продовжувати конкурувати на світовому ринку автомобілів, незважаючи на виклики, що виникають на шляху до успіху
Читати далі
Схожі записиЗнайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania Проєкт розробляли […]
18 Грудня 2025
Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E До неї зможуть потрапити лише […]
18 Грудня 2025
Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]
18 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі