Neta S Hunting Edition – цікавий але маловідомий електричний універсал
Є багато китайських стартапів у сфері електромобілів, які з’являються та зникають, але Neta – один з тих, які мають певні перспективи. Бренд, яким керує материнська компанія Hozon Auto, завоював ринок Китаю та інших частин Азії завдяки своїй помірно ціновій лінійці електромобілів та EREV (електромобілів з розширеним діапазоном ходу), які не такі вже й великі чи гламурні, але досить елегантні та якісні в досить бюджетному сегменті
Новий електрокар Neta S – це елегантний універсал, доступний як у версії чистого електромобіля, так і з розширеним діапазоном ходу (або E-REV). По суті, це та ж ідея, що була й у популярного серед українців BMW i3, за винятком карбонового шасі, дверей у стилі Mazda RX-8 і супер вузьких шин
Універсал Hunting Edition став доповненням до седану та фастбеку, які конкурують в тому ж класі, що й Tesla Model 3
Одномоторний задньопривідний електромобіль отримав 268-сильний електродвигун, встановлений на задній осі. У двомоторній повнопривідній моделі на передній осі встановлено додатковий двигун потужністю 234 кінські сили
Розмір батареї та запас ходу новинки не розголошуються
Цікаво, що Neta S Hunting також має модель EREV, яка на відміну від типового гібриду PHEV використовує бензиновий двигун виключно для зарядки електричної батареї автомобіля. Він не приводить у рух колеса автомобіля
Під капотом Neta EREV встановлений 94-сильний 1,5-літровий чотирициліндровий двигун, який живить батарею ємністю 31,71 кВт-год, або 43,88 кВт-год, в залежності від комплектації. Задній двигун потужністю 268 кінських сил, як і у повністю електричної версії, приводить автомобіль у рух. Neta каже, що гібрид зможе проїхати до 185 км на електротязі, відповідно до китайського циклу CLTC
Ціна універсалу не оголошена, але седан з фастбеком коштують від $22 300
Хоча всередині електрокар від Neta не такий приємний, як дорожчі Zeekr або BYD, він не поступається деяким західним конкурентам. Підгонка та оздоблення салону щільні, а матеріали досить якісні, хоча ергономіка не ідеальна