Є багато китайських стартапів у сфері електромобілів, які з’являються та зникають, але Neta – один з тих, які мають певні перспективи. Бренд, яким керує материнська компанія Hozon Auto, завоював ринок Китаю та інших частин Азії завдяки своїй помірно ціновій лінійці електромобілів та EREV (електромобілів з розширеним діапазоном ходу), які не такі вже й великі чи гламурні, але досить елегантні та якісні в досить бюджетному сегменті

Новий електрокар Neta S – це елегантний універсал, доступний як у версії чистого електромобіля, так і з розширеним діапазоном ходу (або E-REV). По суті, це та ж ідея, що була й у популярного серед українців BMW i3, за винятком карбонового шасі, дверей у стилі Mazda RX-8 і супер вузьких шин
Універсал Hunting Edition став доповненням до седану та фастбеку, які конкурують в тому ж класі, що й Tesla Model 3




Одномоторний задньопривідний електромобіль отримав 268-сильний електродвигун, встановлений на задній осі. У двомоторній повнопривідній моделі на передній осі встановлено додатковий двигун потужністю 234 кінські сили
Розмір батареї та запас ходу новинки не розголошуються
Цікаво, що Neta S Hunting також має модель EREV, яка на відміну від типового гібриду PHEV використовує бензиновий двигун виключно для зарядки електричної батареї автомобіля. Він не приводить у рух колеса автомобіля

Під капотом Neta EREV встановлений 94-сильний 1,5-літровий чотирициліндровий двигун, який живить батарею ємністю 31,71 кВт-год, або 43,88 кВт-год, в залежності від комплектації. Задній двигун потужністю 268 кінських сил, як і у повністю електричної версії, приводить автомобіль у рух. Neta каже, що гібрид зможе проїхати до 185 км на електротязі, відповідно до китайського циклу CLTC
Ціна універсалу не оголошена, але седан з фастбеком коштують від $22 300

Хоча всередині електрокар від Neta не такий приємний, як дорожчі Zeekr або BYD, він не поступається деяким західним конкурентам. Підгонка та оздоблення салону щільні, а матеріали досить якісні, хоча ергономіка не ідеальна
Читати далі
Схожі записиНова програма утилізації електромобілів в Італії різко знижує ціни на електромобілі У той час, коли ціни на нові автомобілі продовжують зростати і стають недоступними для багатьох домогосподарств, італійський уряд запустив напрочуд щедру програму утилізації, яка робить деякі електромобілі абсурдно доступними. За програмою, покупці з низьким рівнем доходу, які обмінюють автомобіль, зареєстрований до 2015 року, […]
2 Жовтня 2025
IONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025
Кожен, хто думав, що спроба Audi створити електровелосипед може бути одноразовою, повинен подумати ще раз Німецький автовиробник повернувся з новим електровелосипедом, розробленим для подолання бездоріжжя, з оновленими компонентами та нижчою початковою ціною, ніж у попередника. За $5850 він доступніший за деякі традиційні електровелосипеди, які не пов’язані з розкішними автомобілями Новинка розроблена у партнерстві з італійським […]
1 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі