Є багато китайських стартапів у сфері електромобілів, які з’являються та зникають, але Neta – один з тих, які мають певні перспективи. Бренд, яким керує материнська компанія Hozon Auto, завоював ринок Китаю та інших частин Азії завдяки своїй помірно ціновій лінійці електромобілів та EREV (електромобілів з розширеним діапазоном ходу), які не такі вже й великі чи гламурні, але досить елегантні та якісні в досить бюджетному сегменті

Новий електрокар Neta S – це елегантний універсал, доступний як у версії чистого електромобіля, так і з розширеним діапазоном ходу (або E-REV). По суті, це та ж ідея, що була й у популярного серед українців BMW i3, за винятком карбонового шасі, дверей у стилі Mazda RX-8 і супер вузьких шин
Універсал Hunting Edition став доповненням до седану та фастбеку, які конкурують в тому ж класі, що й Tesla Model 3




Одномоторний задньопривідний електромобіль отримав 268-сильний електродвигун, встановлений на задній осі. У двомоторній повнопривідній моделі на передній осі встановлено додатковий двигун потужністю 234 кінські сили
Розмір батареї та запас ходу новинки не розголошуються
Цікаво, що Neta S Hunting також має модель EREV, яка на відміну від типового гібриду PHEV використовує бензиновий двигун виключно для зарядки електричної батареї автомобіля. Він не приводить у рух колеса автомобіля

Під капотом Neta EREV встановлений 94-сильний 1,5-літровий чотирициліндровий двигун, який живить батарею ємністю 31,71 кВт-год, або 43,88 кВт-год, в залежності від комплектації. Задній двигун потужністю 268 кінських сил, як і у повністю електричної версії, приводить автомобіль у рух. Neta каже, що гібрид зможе проїхати до 185 км на електротязі, відповідно до китайського циклу CLTC
Ціна універсалу не оголошена, але седан з фастбеком коштують від $22 300

Хоча всередині електрокар від Neta не такий приємний, як дорожчі Zeekr або BYD, він не поступається деяким західним конкурентам. Підгонка та оздоблення салону щільні, а матеріали досить якісні, хоча ергономіка не ідеальна
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі