Як доводять Nio для європейського ринку?
Компанія Nio, яка вже представлена в Норвегії, Німеччині, Нідерландах, Швеції та Данії, готується до офіційного виходу на ринок Великобританії. Початок продажів заплановано на 2025 рік в рамках подальшої глобальної експансії
Даніло Теобальді має досвід в доводці електромобілів, процес, який він описує як поєднання механічних та електричних компонентів разом для формування гармонійного характеру автомобіля. 50-річний італієць був одним з перших інженерів, яких засновник і генеральний директор Вільям Лі обрав для роботи в Nio, поставивши його на посаду головного інженера на початку заснування бренду ще в 2016 році
![Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 2 Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 2](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/04/danilo-teobaldi.jpeg)
Теобальді почав працювати в найвідомішому з китайських стартапів у галузі електромобілів після дев’яти років роботи керівником відділу концептів в італійській компанії Italdesign. До цього він п’ять років був керівником відділу архітектури та передового інжинірингу в Qoros, китайському бренді, створеному в рамках співпраці між Chery та урядом Ізраїлю
![Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 3 Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 3](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/04/maxresdefault-1024x576.jpg)
Невдовзі після призначення він заснував інженерний центр Nio в Оксфордширі. Відтоді кожна з восьми серійних моделей Nio, включаючи ET5, ET5 Touring, EL6, ET7 та EL7, що продаються в п’яти європейських країнах, проходила через нього. Особливу увагу тут приділяють налаштуванню шасі, в якому команда інженерів з Великобританії відіграє все більш помітну роль
“Ми розробляємо специфічні налаштування підвіски для кожного регіону, беручи до уваги різні вимоги клієнтів та дорожні умови”, – говорить Даніло Теобальді
![Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 4 Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 4](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/04/nio-es8-1024x577.png)
Першою моделлю для європейського ринку стала Nio ES8, яка з’явилась в Норвегії в 2021 році
Як і моделі, заплановані для Великобританії, вона отримала власне налаштування шасі для Європи, з характеристиками рульового управління, пружин, амортизаторів і втулок, які відрізняються від тих, що застосовуються в суто китайських ES8. Подібну адаптацію проходять й інші моделі Nio, які продаються на європейських ринках
![Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 5 Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 5](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/04/nio-et9-spotted-during-road-tests-in-china-as-it-gets-closer-to-launch-1024x576.jpg)
За словами Теобальді, китайські водії надають перевагу комфорту, тоді як європейські покупці спокійніше переносять жорстку підвіску, головне щоб машина добре керувалась в поворотах
Останнім часом британська команда інженерів Nio бере активну участь у розробці нової моделі ET9. Конкурент Mercedes-Benz S-класу довжиною 5325 мм стане першою моделлю Nio, яка отримає рульове управління без механічного з’єднання з колесами (суто електронне, як у Tesla Cybertruck) та активну підвіску
![Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 6 Як доводять Nio для європейського ринку? — photo 6](https://ionity.ua/wp-content/uploads/2024/04/nio_el7_front_three_quarter.png)
Остання, розроблена у партнерстві з американською компанією Clearmotion, працює подібно до системи Rausch & Pausch (Rapa) на новій Porsche Panamera. Така схема передбачає незалежні електрогідравлічні насоси у кожного колеса, які постійно змінюють ступінь демпфування та кліренс для протидії кренам кузова
Британська команда інженерів бере участь не лише у доводці моделей під брендом Nio. Вона також бере участь у розробці майбутніх моделей нових суббрендів шанхайської компанії – Onvo та Firefly. Запуск Onvo запланований на кінець цього року з низкою моделей середнього розміру. Початок продажів Firefly запланований на 2025 рік з лінійкою менших моделей, розроблених спеціально для європейського ринку