Nio підписала партнерство з FAW щодо заміни акумуляторів
Nio уклала ще одну угоду про заміну та зарядку акумуляторів з іншим китайським автовиробником, цього разу уклавши стратегічну співпрацю з державною компанією FAW
У рамках партнерства Nio та FAW компанії працюватимуть разом над розробкою уніфікованої системи стандартних акумуляторів, а також над спільною розробкою електромобілів, які підтримують заміну акумуляторів і можуть використовувати ті ж самі зарядні станції. Компанії також випускатимуть моделі зі стандартизованими акумуляторними батареями та працюватимуть разом над створенням інтегрованих систем зарядки та заміни акумуляторів
Наразі Nio має 2416 станцій для заміни акумуляторів і планує запустити ще 1000 цього року. Як повідомляє Reuters, генеральний директор компанії Вільям Лі заявив, що послуги з обміну акумуляторів можуть приносити Nio до 10 мільярдів доларів щорічно, якщо база користувачів зросте в 100 разів з нинішніх 500 000 користувачів
За останні місяці стартап з виробництва електромобілів підписав угоди про заміну акумуляторів з кількома іншими автомобільними компаніями. Серед них GAC Group, Geely, Chery Automotive, Changan Automobile, JAC і Lotus
Минулого тижня Nio підтвердила, що моделі її нового бренду початкового рівня Onvo будуть сумісні зі станціями заміни акумуляторів. Першою моделлю Onvo стала модель L60, яка конкурує з Tesla Model Y. Її ціна починається від 219 900 юанів (~30 500 доларів США) – це на 12% нижче від Tesla
Для L60 доступні різні акумуляторні батареї. Версія початкового рівня зможе проїхати на одному заряді 555 км, в той час як модель Long Range буде розрахована на 730 км. Ті, хто прагне максимального запасу ходу, зможуть обрати версію Extra Long Range із запасом ходу понад тисячу кілометрів. Заміна батарей займе всього кілька хвилин на одній із станцій заміни батарей Nio. Якщо водіям потрібно буде підзарядити свої L60, вони зможуть насолодитися надшвидкою зарядкою, яку забезпечує 900-вольтова електрична архітектура автомобіля