Nio уклала ще одну угоду про заміну та зарядку акумуляторів з іншим китайським автовиробником, цього разу уклавши стратегічну співпрацю з державною компанією FAW
У рамках партнерства Nio та FAW компанії працюватимуть разом над розробкою уніфікованої системи стандартних акумуляторів, а також над спільною розробкою електромобілів, які підтримують заміну акумуляторів і можуть використовувати ті ж самі зарядні станції. Компанії також випускатимуть моделі зі стандартизованими акумуляторними батареями та працюватимуть разом над створенням інтегрованих систем зарядки та заміни акумуляторів
Наразі Nio має 2416 станцій для заміни акумуляторів і планує запустити ще 1000 цього року. Як повідомляє Reuters, генеральний директор компанії Вільям Лі заявив, що послуги з обміну акумуляторів можуть приносити Nio до 10 мільярдів доларів щорічно, якщо база користувачів зросте в 100 разів з нинішніх 500 000 користувачів

За останні місяці стартап з виробництва електромобілів підписав угоди про заміну акумуляторів з кількома іншими автомобільними компаніями. Серед них GAC Group, Geely, Chery Automotive, Changan Automobile, JAC і Lotus
Минулого тижня Nio підтвердила, що моделі її нового бренду початкового рівня Onvo будуть сумісні зі станціями заміни акумуляторів. Першою моделлю Onvo стала модель L60, яка конкурує з Tesla Model Y. Її ціна починається від 219 900 юанів (~30 500 доларів США) – це на 12% нижче від Tesla
Для L60 доступні різні акумуляторні батареї. Версія початкового рівня зможе проїхати на одному заряді 555 км, в той час як модель Long Range буде розрахована на 730 км. Ті, хто прагне максимального запасу ходу, зможуть обрати версію Extra Long Range із запасом ходу понад тисячу кілометрів. Заміна батарей займе всього кілька хвилин на одній із станцій заміни батарей Nio. Якщо водіям потрібно буде підзарядити свої L60, вони зможуть насолодитися надшвидкою зарядкою, яку забезпечує 900-вольтова електрична архітектура автомобіля
Читати далі
Схожі записиАмериканський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Porsche традиційно не перебільшує можливості своїх електромобілів, а в реальних умовах вони зазвичай демонструють кращі результати, ніж заявлено. Taycan давно зарекомендував себе як один з найприємніших у керуванні електромобілів і водночас один із найшвидших за часом заряджання. Він стабільно перевершує офіційні показники запасу ходу в незалежних випробуваннях і зберігає статус одного з найбільш технологічних серійних […]
11 Грудня 2025
Декілька років тому ці футуристичні фургони сприймалися як символ нового підходу до транспорту, а для компанії Canoo вони мали стати проривом. Проєкт починався амбітно, але завершився банкрутством та повною зупинкою співпраці з державними установами Агентство NASA купило три електромобілі у 2023 році, щоб перевозити астронавтів до стартового майданчика у рамках програми Artemis. Попри ефектний дизайн, […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі