Спільний партнер – Dongfeng Motor – у центрі уваги
Злиття двох японських гігантів, Nissan та Honda, викликає безліч питань, особливо через їхні відносини з китайським партнером Dongfeng Motor. Dongfeng працює з обома брендами, виробляючи як електромобілі, так і традиційні моделі для внутрішнього ринку Китаю
- Nissan співпрацює з Dongfeng у рамках спільного підприємства, яке випускає моделі, зокрема Nissan N7 — електричний седан, створений для китайського ринку;
- Honda також має спільне підприємство з Dongfeng, що випускає серію електрокарів під брендом Honda Ye, яка розроблена виключно для Китаю
Ця ситуація створює унікальні виклики для управління спільними проектами в умовах інтеграції двох брендів

Nissan N7: новий електроседан для Китаю
Nissan N7, який був вперше представлений у концептуальній формі на Пекінському автосалоні 2024 року, готується до запуску у виробництво. Китайське Міністерство промисловості та інформаційних технологій (MIIT) оприлюднило характеристики моделі, що включають:
- Потужність двигуна: 214 або 268 к.с.
- Тип кузова: електричний седан, орієнтований на послуги в таксі
Попри потенційну технічну надійність, модель викликає сумніви щодо її майбутнього через невизначеність у стратегії злиття Nissan і Honda. Обидві компанії хочуть скоротити витрати, але спільний партнер у Китаї додає складності у визначенні пріоритетів

Яке майбутнє чекає на партнерство з Dongfeng?
Dongfeng Motor відіграє ключову роль у виробництві автомобілів для обох брендів. Це включає:
- Спільний розвиток електрокарів для Китаю: моделі, розроблені для внутрішнього ринку, включають деталі та технології як Honda, так і Nissan;
- Venucia: окремий бюджетний бренд Dongfeng, який використовує платформи та компоненти від Nissan-Renault-Mitsubishi
Однак залишається невідомим, як ці відносини розвиватимуться після злиття. За словами Кацуші Іноуе, голови підрозділу електрифікації Honda, наразі немає конкретного плану вирішення цих питань

Що чекає на ринок електромобілів?
Злиття Nissan і Honda може створити нові можливості для зменшення витрат та об’єднання ресурсів, але спільна робота з Dongfeng додає невизначеності. Основними питаннями залишаються:
- Які моделі виживуть в процесі інтеграції?
- Як бренди зможуть співіснувати в рамках одного партнера?
- Чи вплине це на доступність спільних електрокарів на світових ринках?
Ситуація вимальовується непроста, і покупцям залишається лише спостерігати за тим, які моделі зможуть знайти своє місце на світовому ринку електромобілів
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі