Спільний партнер – Dongfeng Motor – у центрі уваги
Злиття двох японських гігантів, Nissan та Honda, викликає безліч питань, особливо через їхні відносини з китайським партнером Dongfeng Motor. Dongfeng працює з обома брендами, виробляючи як електромобілі, так і традиційні моделі для внутрішнього ринку Китаю
- Nissan співпрацює з Dongfeng у рамках спільного підприємства, яке випускає моделі, зокрема Nissan N7 — електричний седан, створений для китайського ринку;
- Honda також має спільне підприємство з Dongfeng, що випускає серію електрокарів під брендом Honda Ye, яка розроблена виключно для Китаю
Ця ситуація створює унікальні виклики для управління спільними проектами в умовах інтеграції двох брендів
Nissan N7: новий електроседан для Китаю
Nissan N7, який був вперше представлений у концептуальній формі на Пекінському автосалоні 2024 року, готується до запуску у виробництво. Китайське Міністерство промисловості та інформаційних технологій (MIIT) оприлюднило характеристики моделі, що включають:
- Потужність двигуна: 214 або 268 к.с.
- Тип кузова: електричний седан, орієнтований на послуги в таксі
Попри потенційну технічну надійність, модель викликає сумніви щодо її майбутнього через невизначеність у стратегії злиття Nissan і Honda. Обидві компанії хочуть скоротити витрати, але спільний партнер у Китаї додає складності у визначенні пріоритетів
Яке майбутнє чекає на партнерство з Dongfeng?
Dongfeng Motor відіграє ключову роль у виробництві автомобілів для обох брендів. Це включає:
- Спільний розвиток електрокарів для Китаю: моделі, розроблені для внутрішнього ринку, включають деталі та технології як Honda, так і Nissan;
- Venucia: окремий бюджетний бренд Dongfeng, який використовує платформи та компоненти від Nissan-Renault-Mitsubishi
Однак залишається невідомим, як ці відносини розвиватимуться після злиття. За словами Кацуші Іноуе, голови підрозділу електрифікації Honda, наразі немає конкретного плану вирішення цих питань
Що чекає на ринок електромобілів?
Злиття Nissan і Honda може створити нові можливості для зменшення витрат та об’єднання ресурсів, але спільна робота з Dongfeng додає невизначеності. Основними питаннями залишаються:
- Які моделі виживуть в процесі інтеграції?
- Як бренди зможуть співіснувати в рамках одного партнера?
- Чи вплине це на доступність спільних електрокарів на світових ринках?
Ситуація вимальовується непроста, і покупцям залишається лише спостерігати за тим, які моделі зможуть знайти своє місце на світовому ринку електромобілів
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі