Nissan перейде на твердотільні акумулятори до 2028 року

19.04.2024
Nissan перейде на твердотільні акумулятори до 2028 року — photo 8034

В планах компанії – зробити електромобілі паритетними за ціною з автомобілями з ДВЗ до 2030 року. Для цього доведеться скоротити виробничі витрати, в тому числі завдяки технології гігакастингу, яку вперше застосувала Tesla

Nissan планує випускати електромобілі з вдосконаленими твердотільними батареями до 2028 фінансового року, а також прагне скоротити витрати на розробку і виробництво майбутніх моделей за рахунок впровадження гігакастингу. Компанія вже побудувала пілотну виробничу лінію для твердотільних батарей на своєму заводі в Йокогамі в префектурі Канагава, щоб протестувати нові батареї. Nissan планує виготовити свої перші твердотільні батареї на цьому заводі в березні 2025 року, а потім збільшити виробництво до 100 мегават-годин на місяць. На майданчику працюватимуть 100 робітників у зміну

Багато хто вважає твердотільні батареї критично важливими для впровадження та успіху електромобілів наступного покоління. Nissan заявляє, що їхня потенційна щільність енергії вдвічі перевищує щільність енергії традиційних літій-іонних акумуляторів, а також забезпечує значно коротший час заряджання, і все це за меншу ціну. Автовиробник має намір використовувати твердотільні батареї в декількох автомобілях, включаючи пікапи

“Nissan проводить широкий спектр розробок, від досліджень матеріалів для акумуляторів на молекулярному рівні до розробки електромобілів і навіть розвитку міст з використанням електромобілів в якості акумуляторних батарей”, – йдеться в прес-релізі компанії

Nissan працює не лише над твердотільними батареями. Перш ніж почати масове виробництво цих нових батарей, Nissan використовуватиме великомасштабні ливарні машини для виготовлення підлоги для своїх електромобілів. Компанія вважає, що цей процес знизить виробничі витрати на 10% і зменшить масу компонентів на 20%. За словами виконавчого віце-президента Nissan з виробництва та управління ланцюгами поставок Хідеюкі Сакамото, задня частина нових електромобілів буде виготовлена з легкого алюмінію

Nissan вважає, що використання твердотільних батарей та гігакастингу дозволить знизити вартість електромобілів наступного покоління на 30%, що зробить їх конкурентними за ціною з традиційними моделями з ДВЗ

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK