Нова Dacia Spring – дешевий і модний електромобіль
Найдоступніший електромобіль Європи отримає масштабне оновлення, включаючи двосторонню зарядку
Поки Volkswagen Group все ще підраховує цифри, щоб визначити, як продати дешевий електромобіль і отримати прибуток, Renault вже все з’ясувала. Її недорогий румунський бренд Dacia користується великим успіхом з моменту його запуску в 2022 році. На сьогоднішній день було продано понад 140 000 одиниць. У 2024 році базовий електричний хетчбек отримає суттєве оновлення
Не варто називати його моделлю наступного покоління, оскільки це лише серйозний фейсліфтинг. Зміни в екстер’єрі привели Spring у відповідність до останньої дизайнерської мови Dacia, яку можна побачити на новому позашляховику Duster. Велика кількість пластикової обшивки кузова та квадратні колісні арки надають цьому простому електромобілю більш мужнього вигляду. Зовнішні зміни роблять найдешевший в Європі електромобіль більш сучасним у порівнянні з оригінальною версією, яка виглядала так, ніби застрягла в 1990-х роках
Істотні зміни відбулися і всередині, де Dacia Spring 2024 року отримала абсолютно нову панель приладів. Окрім семидюймової цифрової панелі приладів та 10-дюймового сенсорного екрану, в салоні з’явився перероблений клімат-контроль та нові вентиляційні отвори. Оновлене кермо має новий корпоративний логотип DC, і, що більш важливо, тепер його можна регулювати по висоті. Також варто відмітити новий селектор коробки передач та тримач для смартфона позаду нього
Як для такого маленького автомобіля, він досить практичний, оскільки передній багажник може вмістити 35 літрів, а задній вантажний відсік має об’єм 308 літрів (на шість більше, ніж раніше). Якщо скласти задню лавку, об’єм багажного відділення зростає до 1004 літрів. Кілька відсіків для зберігання по всьому салону пропонують додаткові 33 літри
Це пристойний обсяг, якщо врахувати, що довжина Spring становить лише 3701 міліметр, ширина – 1767 міліметрів, висота – 1519 міліметрів, а колісна база – 2423 міліметри. Залежно від рівня оздоблення, колеса мають розмір 15 або 16 дюймів. Кольори Safari Beige та Brick Red також нові
Базовий Spring має лише 45 кінських сил, але ви можете перейти на більш потужний електромотор потужністю 65 к.с. Останній допомагає бадьорому електромобілю розігнатися до 100 км/год менш ніж за 14 секунд. Якщо ж використовувати двигун початкового рівня, то розганяється він менш ніж за 20 секунд. Невеликого акумулятора ємністю 26,8 кВт-год вистачає на понад 220 км ходу, а заряджання з 20 до 80% за допомогою 30-кіловатного зарядного пристрою постійного струму займає 45 хвилин. Зарядка від пристрою змінного струму потужністю 7 кВт триватиме майже 11 годин з 20 до 100%. Тепер Spring підтримує двонаправлену зарядку, тому може заряджати тостер або інші електроприлади
Запас ходу далеко не вражаючий, але Dacia стверджує, що його більш ніж достатньо для типового користувача Spring. Проаналізувавши дані, зібрані з інформаційно-розважальної системи моделі до фейсліфтингу, марка, що належить Renault, з’ясувала, що власники проїжджають на своїх автомобілях близько 37 кілометрів на день. Близько 90% усіх поїздок не перевищують 70 кілометрів. Дані також показали, що Spring водять із середньою швидкістю 37 км/год і що 75% власників заряджають автомобілі вдома
Dacia пишається тим, що Spring залишається єдиним електромобілем, доступним в Європі, який важить менше тонни. Незважаючи на те, що нова версія має більше стандартного обладнання та кращі технології допомоги водієві, щоб відповідати нормам Європейського Союзу, вона набрала лише шість кілограмів. Повністю завантажена версія у верхній комплектації все ще важить лише 984 кг
Spring не змусить ваш пульс прискорено битися, але ті, кому потрібен простий транспорт за низькою ціною з нульовим рівнем викидів, оцінять цей автомобіль по достоїнству. Він ідеально підходить для міських джунглів і є ідеальним інструментом для невеликих магазинів, які доставляють товари. Ціна на нову версію не розголошується, але стара версія коштувала близько 20 000 євро на внутрішньому ринку Румунії, до того, як з’явилися пільги
Варто зазначити, що модель побудована в Китаї і має версію Renault, відому як City K-ZE. Обидва електромобілі беруть свій початок від Renault Kwid, представленого у 2015 році з двигунами внутрішнього згоряння