Нова Lancia Ypsilon має оживити легендарний бренд
Перший новий автомобіль Lancia за понад 10 років – це електричний хетчбек з виразним дизайном, класним салоном і сучасними технологіями
Lancia представила новий Ypsilon, який замінив хетчбек, що продавався протягом понад десятиліття. Ypsilon була єдиною моделлю Lancia з 2015 року
Нова Ypsilon тісно пов’язаний з Pegeueot e-208 і Opel Corsa-e, але видобуває приблизно на 20 кінських сил більше зі свого електричного двигуна. З батареєю об’ємом 51,0 кВт·год, цей хетчбек має запас ходу 400 км за європейським циклом тестування
Lancia була майже в комі останнє десятиліття, маючи великий інженерний потенціал та великий спадок з перемог в ралі лишалися без уваги у розгалуженій імперії Stellantis. З 2017 року бренд продавав автомобілі лише в своїй рідній Італії, а застарілий Ypsilon на базі Fiat 500 тримав Lancia на плаву з 2015 року. Але Stellantis пообіцяв оживити Lancia, і новий Ypsilon – це перший крок у цьому плані
Ypsilon ділить платформу з Peugeot e-208 і Opel Corsa-e, які були серед найбільш продаваних автомобілів в Європі у 2023 році. Проте Lancia має свою власну конструкцію: шестикутні фари розташовані під широкою глянцевою чорною панеллю, яка містить світлодіодні лінії, що нагадують літеру Y. Позаду круглі ліхтарі, які, здається, натхнені іконічним спортивним автомобілем Stratos, також включають мотив Y
Ypsilon доступний виключно як електромобіль, обладнаний одним електричним двигуном, який видає 154 кінські сили на передні колеса, що приблизно на 20 к.с. більше, ніж у Peugeot та Opel. Двигун працює з батареєю об’ємом 51,0 кВт·год, забезпечуючи запас ходу 400 км за європейським циклом WLTP. Lancia каже, що заряджання від 20 до 80% може зайняти всього 24 хвилини
Салон Ypsilon багатший, ніж у його співродичів від Peugeot і Opel. Тут два екрани розміром 10,3 дюйма, які простягаються вздовж приборної панелі, і сидіння з опціями обігріву та масажу спереду, обтягнуті синьою бархатною тканиною зі вторинного волокна. Також є амбієнтна підсвітка, бездротові Apple CarPlay і Android Auto, бездротова зарядка для смартфона та три порти USB-C
Lancia обладнала Ypsilon автопілотом 2-го рівня. Система використовує адаптивний круїз-контроль і систему утримання автомобіля в полосі, щоб контролювати швидкість і напрямок руху. Lancia каже, що систему 2-го рівня можна активувати при швидкості від 30 до 150 кілометрів на годину