Цей китайський мінівен під брендом Zeekr – це спроба Waymo зробити автономне таксі реальністю в США. Повністю електричний транспортний засіб прикрашає система автономного водіння Waymo шостого покоління, більш досконала, ніж будь-коли раніше. При цьому вона також менш дорога у виробництві, оскільки використовує менше компонентів, ніж система попереднього покоління, що використовується в електромобілях Jaguar I-Pace
Безпілотний мінівен Zeekr отримав більш досконалий набір датчиків
Більш досконалий набір датчиків був розроблений, щоб краще справлятися з поганою погодою, включаючи мінусову температуру та сніговий покрив. Деякі з сенсорів також можуть очищатися, щоб «бачити» навіть за несприятливих погодних умов. Говорячи про «бачення», так званий набір Waymo Driver має не менше 13 камер, 6 радарів, 4 лідарних датчика і купу аудіоприймачів, які забезпечують 360-градусне поле зору для мозку автомобіля, що дозволяє йому виявляти об’єкти на відстані до 500 метрів
Нове роботаксі від Waymo краще орієнтується та адаптується до дорожніх умов
В офіційному блозі компанія Alphabet повідомила, що автомобіль поєднує в собі три джерела зображення – відеокамери, лідар і радар – для додаткового підвищення безпеки на дорозі. Крім того, в залежності від конкретних дорожніх умов – наприклад, сильної спеки або дуже засніжених ділянок – Waymo може замінювати різні компоненти датчиків, щоб система краще адаптувалася до місцевих погодних умов
Компанія-виробник автономних транспортних засобів заявила, що новітній набір датчиків вже має тисячі миль реального досвіду водіння і ще мільйони миль в умовах симуляції. Мінівен, створений за допомогою Zeekr, також проходить публічні випробування, але він ще не готовий до повноцінної експлуатації. Waymo заявляє, що нова автономна система дозволить йому працювати приблизно вдвічі швидше, ніж це було з системою попереднього покоління

Наразі безпілотний мінівен проходить публічні випробування
Побудований Zeekr безпілотний мінівен має знімне кермо, сидіння для п’яти осіб і чотири розсувні двері для легкого входу і виходу. Електромобіль був розроблений і спроектований в Швеції і виробляється на одному з заводів Geely в Китаї. Це викликало деякі питання про прибутковість зусиль Waymo, враховуючи підвищені імпортні тарифи на китайські електромобілі, а також проблеми з безпекою, пов’язані з програмним забезпеченням. Щодо останнього, компанія безпілотних таксі заявила, що транспортні засоби сходять з конвеєра без будь-якого програмного забезпечення або датчиків, вироблених Zeekr, і відправляються до США, де встановлюється апаратне і програмне забезпечення
Читати далі
Схожі записиПісля серії більших моделей Smart підтвердила роботу над компактним міським електрокаром, який продовжує ідею легендарного ForTwo та орієнтується насамперед на європейські міста Сьогодні Smart належить Mercedes-Benz і китайській Geely на паритетних умовах Марка поступово змінила напрямок розвитку та почала випускати дедалі більші автомобілі, включно з седаном #6, який став найбільшим у її історії. Попри це, […]
17 Грудня 2025
Історичний завод Ford у Луїсвіллі готується до найбільшої трансформації за весь час існування Підприємство, яке працює вже 70 років, цього тижня зупиняє виробництво для масштабного переоснащення під нову електромобільну стратегію компанії. Саме тут Ford планує закласти основу для наступного етапу розвитку електротранспорту Електричний пікап Ford F-150 Lightning у нинішньому вигляді фактично зійшов зі сцени, однак […]
17 Грудня 2025
Програма отримала назву Lucid Recharged і орієнтована на покупців, які хочуть зекономити, але не готові відмовлятися від заводської перевірки та додаткових гарантій До програми потрапляють лише автомобілі з одним власником і пробігом менше ніж 62 тисячі миль (100 тисяч км). Кожен такий електромобіль проходить розширену перевірку за більш ніж 160 пунктами. За потреби проводиться механічне […]
17 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі