Цей китайський мінівен під брендом Zeekr – це спроба Waymo зробити автономне таксі реальністю в США. Повністю електричний транспортний засіб прикрашає система автономного водіння Waymo шостого покоління, більш досконала, ніж будь-коли раніше. При цьому вона також менш дорога у виробництві, оскільки використовує менше компонентів, ніж система попереднього покоління, що використовується в електромобілях Jaguar I-Pace
Безпілотний мінівен Zeekr отримав більш досконалий набір датчиків
Більш досконалий набір датчиків був розроблений, щоб краще справлятися з поганою погодою, включаючи мінусову температуру та сніговий покрив. Деякі з сенсорів також можуть очищатися, щоб «бачити» навіть за несприятливих погодних умов. Говорячи про «бачення», так званий набір Waymo Driver має не менше 13 камер, 6 радарів, 4 лідарних датчика і купу аудіоприймачів, які забезпечують 360-градусне поле зору для мозку автомобіля, що дозволяє йому виявляти об’єкти на відстані до 500 метрів
Нове роботаксі від Waymo краще орієнтується та адаптується до дорожніх умов
В офіційному блозі компанія Alphabet повідомила, що автомобіль поєднує в собі три джерела зображення – відеокамери, лідар і радар – для додаткового підвищення безпеки на дорозі. Крім того, в залежності від конкретних дорожніх умов – наприклад, сильної спеки або дуже засніжених ділянок – Waymo може замінювати різні компоненти датчиків, щоб система краще адаптувалася до місцевих погодних умов
Компанія-виробник автономних транспортних засобів заявила, що новітній набір датчиків вже має тисячі миль реального досвіду водіння і ще мільйони миль в умовах симуляції. Мінівен, створений за допомогою Zeekr, також проходить публічні випробування, але він ще не готовий до повноцінної експлуатації. Waymo заявляє, що нова автономна система дозволить йому працювати приблизно вдвічі швидше, ніж це було з системою попереднього покоління

Наразі безпілотний мінівен проходить публічні випробування
Побудований Zeekr безпілотний мінівен має знімне кермо, сидіння для п’яти осіб і чотири розсувні двері для легкого входу і виходу. Електромобіль був розроблений і спроектований в Швеції і виробляється на одному з заводів Geely в Китаї. Це викликало деякі питання про прибутковість зусиль Waymo, враховуючи підвищені імпортні тарифи на китайські електромобілі, а також проблеми з безпекою, пов’язані з програмним забезпеченням. Щодо останнього, компанія безпілотних таксі заявила, що транспортні засоби сходять з конвеєра без будь-якого програмного забезпечення або датчиків, вироблених Zeekr, і відправляються до США, де встановлюється апаратне і програмне забезпечення
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі