Panasonic нещодавно представила нові акумуляторні елементи на основі літій-іонної технології, які можуть суттєво змінити ринок електромобілів (EV). Хоча електромобілі останнім часом стали об’єктом суперечок серед експертів, технологічні компанії продовжують вдосконалювати електричні рішення. Panasonic впевнена, що її нові акумулятори здатні підвищити ефективність електромобілів, зокрема їх запас ходу та швидкість зарядки. Але чому ці акумулятори такі особливі?
Збільшені акумуляторні елементи: більше енергії у меншій кількості осередків
Зазвичай батареї електромобілів складаються з осередків формату 2170 — 21 мм в діаметрі та 70 мм завдовжки. Нові акумулятори Panasonic мають більші розміри — 46 мм у діаметрі та 80 мм завдовжки. Завдяки цьому вони можуть вміщувати в п’ять разів більше енергії, ніж стандартні осередки. Це означає, що для досягнення тих самих показників запасу ходу можна використовувати меншу кількість елементів, що зменшить масу електромобіля та потенційно підвищить його ефективність
Хоча це не означає, що електромобілі стануть в п’ять разів ефективнішими, менша маса акумуляторів може зробити їх легшими і швидшими, що особливо важливо для електричних мотоциклів і легких транспортних засобів. Більша щільність енергії також дозволяє акумуляторам витримувати вищі миттєві навантаження, що покращує потужність і відгук на керування
Вплив на вартість: менше елементів, більше економії
Однією з головних переваг нових акумуляторів Panasonic є зменшення вартості. Оскільки для досягнення того самого запасу ходу потрібно менше акумуляторних елементів, це дозволить виробникам зекономити на матеріалах та зменшити витрати. Принцип можна порівняти з покупкою великої пляшки напою замість кількох маленьких: чим більша ємність, тим дешевше
Це також вплине на доступність електромобілів для споживачів, адже в перспективі нові акумулятори можуть знизити вартість виробництва і, відповідно, кінцеву ціну електромобілів на ринку
Виробництво: велика ставка на нові акумулятори
Panasonic серйозно налаштована на впровадження нових акумуляторних елементів у серійне виробництво. Компанія вже переобладнала свій величезний завод площею 60 850 квадратних метрів у Японії, щоб зосередитися виключно на випуску акумуляторів формату 4680. Очікується, що завод почне повноцінну роботу у березні наступного року, що може означати швидке впровадження нової технології у масове виробництво електромобілів
Наразі детальні технічні характеристики нових акумуляторів ще не розголошені, але Panasonic активно готується до того, щоб нові батареї стали ключовим елементом майбутніх електричних транспортних засобів
Чи змінять нові акумулятори гру на ринку електромобілів?
Panasonic впевнена, що нові акумуляторні елементи можуть суттєво вплинути на ринок електромобілів. Вони не тільки обіцяють більшу потужність і ефективність, але й можуть стати важливим кроком до зменшення вартості виробництва електромобілів. Однак поки залишається питання, чи буде ця технологія достатньою для справжньої революції на ринку
Хоча інші компанії також працюють над новими акумуляторними технологіями, Panasonic робить ставку на свої нові осередки і планує стати одним із лідерів у цій галузі. Водночас залишається чекати офіційних характеристик та реальних результатів тестувань, щоб побачити, наскільки ефективною стане ця технологія у реальному світі електромобілів
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі