Buick зміцнив позиції на китайському ринку, де стабільний попит на кросовер Envision, седан LaCrosse та мінівен GL8 підтримує продажі на високому рівні. Попри це дизайн-команда не зупиняється і продовжує експериментувати з формами, створюючи образи майбутніх моделей
На сторінці General Motors Design в Instagram з’явилися два абсолютно нові концепти Buick. Один демонструє бачення сімейного компактного SUV, інший пропонує більш спортивний формат кросовера-універсала. Обидва виглядають несподівано серійно, ніби готові зійти з конвеєра найближчим часом

Обидва проєкти народилися у студії GM Advanced Design у Шанхаї. Над одним працював дизайнер Санмін Кім, над іншим — Їсюань Фен
Перший концепт подають як сучасне сімейне авто з преміальним ухилом, де акцент роблять на комфорті під час руху. Спереду впадають в очі розділені світлодіодні фари з ефектними внутрішніми елементами, які замінюють собою традиційну решітку. Профіль формують великі двоколірні диски, чорний глянець на розширювачах арок і масивні крила
Потужні задні стійки переходять у спойлер, який охоплює заднє скло. Під ним інтегроване підсвічування ліхтарів. У задній частині виділяється широке багажне вікно та рельєфний бампер зі скромним дифузором. Невисокий кліренс поєднується з вертикальним фронтом, рейлінгами та захисним обвісом, завдяки чому силует нагадує кросовер у стилі Kia Niro

Хоч Buick не розкриває технічні параметри, розміри новинки натякають на позиціонування між довжиною 4355 мм у Encore GX і 4645 мм у Envision
Другий концепт позиціонують як компактний преміальний кросовер, створений навколо ідеї задоволення від керування. Він отримав обтічний силует у стилі хетчбека або універсала, двері проти ходу та роздільну задню кришку

Передню частину формують підсвічена декоративна панель, вузька оптика та приховані у повітрозабірниках сенсори ADAS. Ковані диски з хромованими акцентами підсилюють преміальний настрій, а поверхні перед задніми арками нагадують дизайнерські підходи Lexus
Серед інших деталей виділяються панорамний дах, «летючі опори», глибоке заднє скло та дзеркальні ліхтарі. Розміри концепту менші за представлений у 2024 році Electra-L Shooting Brake

Куди рухається Buick?
Марка активно переходить до стилістики New Energy Vehicles, і обидва концепти виглядають підготовленими для електромобільної архітектури або платформ з розширеним запасом ходу
Попри статус «дизайнерських досліджень», обидві моделі виглядають напрочуд близькими до серійного втілення. Вони не мають радикальних елементів, які зазвичай супроводжують далекі від реальності шоу-кари. За даними інсайдерів, Buick готує електричний субкомпактний кросовер, який можуть представити до 2029 року, а за ним — нове покоління Encore GX
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі