Нові тарифи в США вдарять по роботаксі Waymo
В той час як адміністрація Байдена запроваджує нові тарифи на електромобілі, вироблені в Китаї, щоб захистити місцеву автомобільну промисловість, Waymo також може постраждати. Нагадаємо, що Waymo – це підрозділ Alphabet Inc. (належить Google), що займається автономними транспортними засобами
Компанія Alphabet нещодавно отримала нові роботаксі, розроблені спільно з Zeekr, що належить Geely. Прототип M-Vision створено з єдиною метою – заради спільного використання в якості роботаксі. Він базується на платформі SEA-M від Geely, переглянутій версії архітектури сталого досвіду (Sustainable Experience Architecture, SEA), яка використовується в різних автомобілях Volvo, Polestar, Lotus та Smart
Президент Байден планує запровадити 102,5% мита на електромобілі, що імпортуються з Китаю, а враховуючи, що Zeekr будує свої транспортні засоби лише в Китаї, ці тарифи можуть торкнутися й роботаксі Waymo
Waymo почав отримувати невелику кількість роботаксі Zeekr в США і тестує їх в Сан-Франциско. Невідомо, скільки саме таксі Zeekr купує Waymo, але незалежно від кількості, останній крок уряду США вплине на прибуток Waymo. Чи змусять драконівські тарифи переглянути Waymo свою угоду з Zeekr або, можливо, заохотять Zeekr складати роботаксі в «дружній до США» країні, наприклад, в Мексиці, а потім імпортувати їх в Штати?
Технічні характеристики роботаксі невідомі, але вважається, що воно використовуватиме 800-вольтову електричну архітектуру і може запозичити свої електродвигуни у седана 007. Концепт M-Vision від Zeekr, мав розсувні передні й задні двері, як у мінівена, щоб поліпшити вхід та вихід пасажирів. Він також мав просторий салон і абсолютно рівну підлогу, що робить його ідеальним для служб таксі