Світ електромобілів — це не лише про прискорення до «сотні» чи футуристичні дисплеї в салоні. У центрі нової гонитви — ефективність, тобто скільки енергії споживає авто на 100 кілометрів шляху. І схоже, BMW готує серйозну відповідь Tesla: новий електричний кросовер iX3 2026 модельного року, побудований на платформі Neue Klasse, обіцяє перевершити Model Y за ключовими показниками
Більше маси — менше споживання?
На перший погляд усе виглядає парадоксально: новий iX3 важчий за свого попередника приблизно на 100 кг (орієнтовна споряджена маса — 2285 кг), має повний привід і батарею на понад 100 кВт-год, але при цьому споживає всього 15 кВт-год на 100 км — чудовий результат для кросовера такого класу

Для порівняння: попереднє покоління iX3 з батареєю на 74 кВт-год і заднім приводом мало офіційне споживання 18,9 кВт-год/100 км. А флагман серед «економних» — Tesla Model Y Long Range AWD — споживає 15,3 кВт-год/100 км за європейським WLTP-циклом
Щоб досягти такого результату, BMW фактично почала з чистого аркуша
У новій лінійці Neue Klasse використовуються циліндричні акумуляторні елементи нового покоління, які забезпечують на 20% вищу щільність енергії. Також варто згадати Gen6 електроприводи з компонентами на основі карбіду кремнію — дорожчими, але суттєво ефективнішими, ніж раніше

Цікаво, що поки невідомо, за яким тестовим циклом вимірювалося споживання нової моделі: WLTP чи EPA (американський стандарт). Утім, оскільки йдеться про європейський ринок, ймовірно, що 15 кВт-год/100 км — це саме WLTP
Але цифрами споживання ефективність не обмежується
BMW обіцяє, що iX3 проїде до 800 км без підзарядки (за WLTP). Це значно більше, ніж у Model Y Long Range, яка в Європі має офіційний запас ходу 622 км, а в США за EPA — лише 500 км. При цьому новий кросовер підтримуватиме максимальну потужність заряджання 400 кВт, що обіцяє надшвидке поповнення енергії

Попри вражаючі характеристики, новий BMW iX3 не стане народним електрокаром
Очікується, що його ціна буде майже вдвічі вищою за Tesla Model Y — що робить пряме порівняння дещо умовним. Та й аудиторія у цих моделей різна: для когось важливі преміальні матеріали та німецька збірка, для інших — технології FSD і нижча вартість володіння
Читати далі
Схожі записиМожливо, зараз Renault не має спортивних моделей у своєму поточному асортименті, проте компанія виявилася досить рішучою, щоб створити R5 Turbo 3E Повністю електричний гіперхетч чудово втілює дух гоночної класики 1980-х років. Електричний хетчбек вперше показав себе на історичному ралі Тур де Корс, котре проходило на французькому острові Корсика. Демонстрація дала уявлення про його справжні можливості […]
12 Жовтня 2025
Після презентації довгоочікуваного електрокара Ferrari Elettrica акції компанії різко впали більш ніж на 15 відсотків Найгірший торговий день у історії компанії стався не через сам перший електромобіль Ferrari, а через обережні фінансові прогнози, які розчарували інвесторів. Аналітики назвали позицію компанії занадто стриманою, зазначивши, що оновлені очікування значно нижчі навіть за «мінімальний сценарій зростання» Після заходу […]
12 Жовтня 2025
Китайський бренд Leapmotor, частково підконтрольний Stellantis, постійно розширює свою лінійку в нових сегментах, а його новий гігантський флагманський позашляховик D19 з’явиться на ринку з ціною на рівні Toyota RAV4 Флагманський позашляховик Leapmotor D19 офіційно дебютує 16 жовтня Він буде пропонуватися як у форматі чистого електромобіля, так і як гібрид із подовженим запасом ходу. Великий автомобіль […]
12 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі