Cadillac підтвердив, що Lyriq стане першим електромобілем компанії, який отримає високопродуктивну модифікацію з індексом «V». Цей електромобіль з’явиться вже на початку наступного року і буде доступний на глобальному ринку як у ліво-, так і у праворульних версіях. Хоча технічні характеристики поки що не розкрито, компанія обіцяє «видатну продуктивність, конкурентний запас ходу та стандартний повний привід» для кожного електромобіля серії V

Дизайн і характеристики
Cadillac представив тизер з Lyriq-V, який натякає на його характеристики. Новинка вирізняється агресивним дизайном з більш масивними бамперами та пофарбованим у колір кузова аеродинамічним обвісом. На багатоспицевих дисках видно гальмівні супорти Brembo, а кузов став помітно ближчим до землі. Для надання авто ще більш спортивного вигляду, розміщено фірмові емблеми «V» на капоті, багажнику та біля задніх дверей
У відео показано, як водій натискає кнопку «V» на кермі, що активує режим підвищеної продуктивності. Хоча деталі цього режиму поки невідомі, Cadillac запевняє, що Lyriq-V забезпечить високу динаміку руху, достатній запас ходу та повний привід у стандартній комплектації – це стане ключовими характеристиками цієї моделі

Продуктивність і платформа Ultium
Відомо, що стандартна повнопривідна версія Lyriq має потужність 500 к.с. і крутний момент у 610 Н-м. Очікується, що версія V буде значно потужнішою, з імовірною потужністю понад 595 к.с., як у електрокара Chevrolet Blazer EV на тій самій платформі GM Ultium. Такий рівень продуктивності зробить новинку серйозним конкурентом для BMW iX M60, а також Tesla та Audi у преміальному сегменті електричних SUV

Вихід Cadillac на глобальний ринок
Lyriq-V стане глобальною моделлю, доступною в ліво- і праворульних версіях. Перші поставки розпочнуться у Північній Америці, Австралії та Новій Зеландії, з поступовим розширенням на інші ринки у 2025 році. Cadillac прагне конкурувати на міжнародному рівні, щоб задовольнити попит на високопродуктивні електрокросовери серед преміум-користувачів
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі