Новий електрокросовер Toyota C-HR+ може стати хітом в сегменті міських EV
Новий електрокросовер від Toyota
Toyota представила ще один електромобіль, який став несподіванкою для ринку. Новинка отримала назву C-HR+ і, попри схожість у назві зі звичайним C-HR, це зовсім інша модель. C-HR+ має більші габарити та базується на платформі e-TNGA 2.0, яку також використовує bZ4X. Спочатку модель була анонсована для Європи, але вже є припущення, що вона може дебютувати в США

Toyota позиціонує C-HR+ як автомобіль для самотніх людей і пар, тоді як bZ4X орієнтований на сімейних водіїв. Новий кросовер отримав більш елегантний і стриманий дизайн, ніж bZ4X, який часто критикують за надто футуристичну зовнішність

Характеристики та запас ход
Модель C-HR+ має колісну базу 2750 мм, що на 100 мм коротше, ніж у bZ4X. Автомобіль буде доступний у трьох версіях, які відрізняються потужністю та типом приводу:
- Базова версія (FWD, 57.7 кВт-год) – оснащена одним електродвигуном потужністю 165 к.с. (123 кВт) і запасом ходу 455 км (WLTP). Розгін до 100 км/год займає 8,6 секунди;
- Середня версія (FWD, 77 кВт-год) – має більш потужний мотор на 221 к.с. (165 кВт), та запас ходу 600 км (WLTP). Розгін до 100 км/год скорочено до 7,4 секунди;
- Флагманська версія (AWD, 77 кВт-год) – отримала два електромотори сумарною потужністю 338 к.с. (252 кВт). Завдяки цьому час розгону до 100 км/год становить 5,2 секунди, а запас ходу складає 525 км (WLTP)

На яких ще ринках з’явиться C-HR+?
Офіційно Toyota не підтвердила випуск C-HR+ у США. В коментарі для Carscoops компанія зазначила: «Ми поки що не маємо інформації щодо ринку США»

Втім, експерти прогнозують, що поява цієї моделі в Північній Америці цілком можлива. Це допоможе Toyota відповідати новим екологічним стандартам у шести штатах США, які набудуть чинності з 2026 модельного року. Якщо C-HR+ потрапить на американський ринок, він може стати однією з найпопулярніших електромоделей бренду завдяки ефективним характеристикам, елегантному дизайну та конкурентній ціні