Нещодавно призначений генеральний директор Jaguar Land Rover П. Б. Баладжі впевнено захищає курс компанії на радикальну трансформацію, що почалася з гучної кампанії «Нічого не копіювати» та дебюту концептуального електромобіля Type 00
Після оголошення про відставку попереднього керівника Адріана Марделла, який пропрацював на посаді лише два роки, Баладжі, нинішній фінансовий директор компанії, з листопада очолить Jaguar. Він уже висловив оптимізм щодо майбутнього бренду і запевнив, що нова стратегія викликає захоплення серед клієнтів. У коментарях для Automotive News Баладжі зазначив: «Наші автомобілі отримують вражаючі відгуки на допрем’єрних показах. Саме цього ми і прагнули»




Водночас новий CEO жорстко відреагував на критику, зокрема й на різкі слова колишнього президента США Дональда Трампа, який назвав ребрендинг Jaguar «катастрофою». Баладжі порадив порівнювати реальні показники Jaguar з конкурентами, наголошуючи, що бренд зосереджений не на політичних суперечках, а на бізнесі
Однак варто відзначити, що значна частина нової цільової аудиторії Jaguar — це зовсім нові покупці марки
Керуючий директор Родон Гловер відкрито визнав, що компанія готова втратити до 85 відсотків теперішніх клієнтів. Таке рішення пояснюється амбіціями Jaguar зайняти позиції в елітному сегменті, конкуруючи з Bentley та іншими преміальними брендами

Jaguar повністю відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння, і цей крок став своєрідним викликом галузі. Гловер підкреслює, що для преміальних покупців тепер важливіше не потужність двигуна, а дизайн і якість інтер’єру: «Силовий агрегат у списку пріоритетів займає лише тринадцяте місце»
Під новим керівництвом JLR планується розширення лінійки електромобілів
Крім грандіозного гранд-турера, прем’єра якого запланована на кінець року, очікується випуск ще двох додаткових моделей: спортивного купе та великого позашляховика, який буде конкурувати з першою електричною моделлю Bentley

Jaguar переходить до категорії преміальних марок із стартовою ціною, що перевищує 100 000 доларів США. Такий підхід суттєво відрізняється від минулих років, коли навіть компактні моделі, як E-Pace чи XF, можна було придбати приблизно за 50 000 доларів
Перехід у вищий ціновий сегмент з акцентом на прибутковість, а не кількість продажів, є свідомою стратегією власника бренду — індійської компанії Tata Motors. Здається, що рекорд 2018 року, коли було продано понад 180 тисяч автомобілів Jaguar, залишиться неперевершеним
Читати далі
Схожі записиФірмові тизерні зображення дарують нам перший погляд на наступне покоління седана Toyota Corolla Японський автовиробник готується представити абсолютно новий концепт під легендарним брендом Corolla на майбутній виставці Japan Mobility Show. Новинка, судячи з усього, виглядає як повністю електричний седан. Вона має чіткі стилістичні риси, притаманні сучасним електрокарам, і має повнорозмірні світлодіодні фари. Крім седану, на […]
13 Жовтня 2025
Новий Hyundai Ioniq 3 був помічений публічно під час тестування і демонструє такий самий сміливий вигляд, як і концепт Three, котрий компанія Hyundai представила минулого місяця. Ioniq 3 привертає до себе максимальну увагу, і це не дивно, адже вперше ми побачили цю модель трохи більше місяця тому, коли Hyundai показала Concept Three на Мюнхенському автосалоні […]
13 Жовтня 2025
Китай коригує політику податкових пільг для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV) Тепер вимоги стають суворішими, особливо для гібридних автомобілів, котрі підключаються до мережі. Три урядові відомства Китаю — Міністерство промисловості та інформаційних технологій, Міністерство фінансів та Державна податкова адміністрація — спільно опублікували нові технічні вимоги для NEV, котрі матимуть право на податкові пільги […]
13 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі