Хто сказав, що лише хетчбеки годяться для ралі? Opel, під крилом Stellantis, кидає виклик усім стереотипам, перетворюючи свій компактний кросовер Mokka на справжнього електричного монстра для бездоріжжя! Зустрічайте: Opel Mokka GSE Rally – перший у світі ралійний автомобіль, розроблений за новітніми правилами FIA eRally5
Цей малюк миттєво привертає увагу своїм зухвалим виглядом
Яскрава ліврея у чорно-сіро-жовтих кольорах, великі легкосплавні диски з жовтими гальмівними супортами, спортивні бампери та ефектний повітрозабірник на даху – все це миттєво відрізняє його від звичайної Mokka Electric. Деякі з цих агресивних елементів, до речі, обіцяють перекочувати й на дорожню версію Opel Mokka GSE, що з’явиться наприкінці 2025 року. Очікується, що вона розділить технічні характеристики з такими “родичами” як Abarth 600e та Alfa Romeo Junior Veloce

Але справжня магія Mokka GSE Rally – під капотом!
Замість гучного бензинового двигуна тут встановлений один електродвигун, який видає 278 к.с. (207 кВт) та 345 Нм крутного моменту. Вся ця міць передається на передні колеса через багатодисковий диференціал підвищеного тертя та справжню гоночну трансмісію

Акумуляторна батарея ємністю 54 кВт-год перекочувала зі стандартної Mokka Electric, але отримала додатковий захист – спеціальну інкапсуляцію та міцний захист днища. Шасі – це витвір інженерного мистецтва: ралійна підвіска Bilstein, посилені стійки McPherson спереду та модифіковані пружини й амортизатори на жорсткій задній осі. І найцікавіше: ABS, ESP та система контролю тяги вимкнені! Це дає водіям повну свободу дій, дозволяючи вичавлювати з Mokka максимум на будь-якій поверхні

Всередині ралійний кросовер перетворився на справжній командний пункт
Салон повністю “роздягнутий”, обладнаний сертифікованим FIA каркасом безпеки та двома гоночними сидіннями з шеститочковими ременями. Системи безпеки теж на висоті: у разі зіткнення 400-вольтова система автоматично вимикається, а система пожежогасіння використовує неелектропровідний засіб

Opel планує пропонувати Mokka GSE Rally приватним клієнтам та командам вже з ралійного сезону 2026 року. Але перед цим у Вас буде шанс побачити цей прототип у дії: його дебют відбудеться 23-24 травня на ралі ELE Rally Eindhoven у Нідерландах, яке є частиною кубка ADAC Opel Electric Rally Cup
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі