Хто сказав, що лише хетчбеки годяться для ралі? Opel, під крилом Stellantis, кидає виклик усім стереотипам, перетворюючи свій компактний кросовер Mokka на справжнього електричного монстра для бездоріжжя! Зустрічайте: Opel Mokka GSE Rally – перший у світі ралійний автомобіль, розроблений за новітніми правилами FIA eRally5
Цей малюк миттєво привертає увагу своїм зухвалим виглядом
Яскрава ліврея у чорно-сіро-жовтих кольорах, великі легкосплавні диски з жовтими гальмівними супортами, спортивні бампери та ефектний повітрозабірник на даху – все це миттєво відрізняє його від звичайної Mokka Electric. Деякі з цих агресивних елементів, до речі, обіцяють перекочувати й на дорожню версію Opel Mokka GSE, що з’явиться наприкінці 2025 року. Очікується, що вона розділить технічні характеристики з такими “родичами” як Abarth 600e та Alfa Romeo Junior Veloce
Але справжня магія Mokka GSE Rally – під капотом!
Замість гучного бензинового двигуна тут встановлений один електродвигун, який видає 278 к.с. (207 кВт) та 345 Нм крутного моменту. Вся ця міць передається на передні колеса через багатодисковий диференціал підвищеного тертя та справжню гоночну трансмісію
Акумуляторна батарея ємністю 54 кВт-год перекочувала зі стандартної Mokka Electric, але отримала додатковий захист – спеціальну інкапсуляцію та міцний захист днища. Шасі – це витвір інженерного мистецтва: ралійна підвіска Bilstein, посилені стійки McPherson спереду та модифіковані пружини й амортизатори на жорсткій задній осі. І найцікавіше: ABS, ESP та система контролю тяги вимкнені! Це дає водіям повну свободу дій, дозволяючи вичавлювати з Mokka максимум на будь-якій поверхні
Всередині ралійний кросовер перетворився на справжній командний пункт
Салон повністю “роздягнутий”, обладнаний сертифікованим FIA каркасом безпеки та двома гоночними сидіннями з шеститочковими ременями. Системи безпеки теж на висоті: у разі зіткнення 400-вольтова система автоматично вимикається, а система пожежогасіння використовує неелектропровідний засіб
Opel планує пропонувати Mokka GSE Rally приватним клієнтам та командам вже з ралійного сезону 2026 року. Але перед цим у Вас буде шанс побачити цей прототип у дії: його дебют відбудеться 23-24 травня на ралі ELE Rally Eindhoven у Нідерландах, яке є частиною кубка ADAC Opel Electric Rally Cup
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі