Новий компактний електричний SUV вирізняється агресивним дизайном, модернізованою підвіскою та потужністю у 278 кінських сил, що робить його найшвидшим і найспортивнішим серед електричних моделей Opel на сьогодні
Новинка має виразний зовнішній вигляд: спортивні бампери, жовті гальмівні супорти та 20-дюймові легкосплавні диски з аеродинамічним дизайном
Відмінною рисою стала особлива решітка радіатора з логотипами GSE, що акцентує увагу на спортивному характері цього кросовера. Opel Mokka GSE оснащений спеціально налаштованою підвіскою, яка забезпечує покращену динаміку, відмінну керованість і комфорт навіть на високих швидкостях

Під капотом розміщено електричний двигун, який розвиває 278 кінських сил і 345 Нм крутного моменту
Вся потужність передається на передні колеса з допомогою диференціала з обмеженим ковзанням Torsen. Завдяки цьому кросовер розганяється з 0 до 100 км/год за 5,9 секунди, а максимальна швидкість досягає 200 км/год. Такі показники роблять Opel Mokka GSE швидшим за більш потужний, але важчий Grandland Electric AWD, та дають змогу новинці впевнено конкурувати з аналогами від брендів Stellantis, серед яких Abarth 600e, Alfa Romeo Junior Veloce, Lancia Ypsilon HF та майбутній Peugeot 208 GTI

Інтер’єр автомобіля відповідає зовнішньому спортивному стилю
Передні сидіння оббиті алькантарою та мають анатомічне формування для додаткової підтримки. Кермо перероблене, алюмінієві педалі та контрастні жовті та білі акценти створюють особливу атмосферу всередині салону. Цифровий кокпіт складається з двох 10-дюймових екранів із спеціальними графіками, які відображають у режимі реального часу інформацію про продуктивність автомобіля

Підвіска Mokka GSE занижена на 10 мм і оснащена подвійними гідравлічними амортизаторами для кращої демпфірувальної здатності. Жорсткість задньої осі підвищена, рульове управління переналаштоване, а зупинка забезпечується гальмівною системою Alcon із дисками діаметром 380 мм та чотирипоршневими супортами
Акумуляторна батарея така сама, як і в стандарній версії Opel Mokka Electric, і працює на літій-іонних елементах ємністю 54 кВт-год. Проте через покращені технічні характеристики та додаткове обладнання запас ходу за циклом WLTP очікується дещо меншим — приблизно до 400 км. Водночас маса новинки не перевищує 1600 кг — досить хороший показник для повністю електричного кросовера з таким рівнем продуктивності

В Європі офіційна інформація про дату початку продажів та ціни на Opel Mokka GSE очікується найближчими місяцями. У Великій Британії цей автомобіль продаватиметься під брендом Vauxhall з відповідною символікою
Читати далі
Схожі записиПопри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025
Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі