Opel представив заряджений електричний кросовер Mokka GSE — photo 49675

Opel представив заряджений електричний кросовер Mokka GSE

23.07.2025
139 переглядів
3 хвилини на прочитання

Новий компактний електричний SUV вирізняється агресивним дизайном, модернізованою підвіскою та потужністю у 278 кінських сил, що робить його найшвидшим і найспортивнішим серед електричних моделей Opel на сьогодні

Новинка має виразний зовнішній вигляд: спортивні бампери, жовті гальмівні супорти та 20-дюймові легкосплавні диски з аеродинамічним дизайном 

Відмінною рисою стала особлива решітка радіатора з логотипами GSE, що акцентує увагу на спортивному характері цього кросовера. Opel Mokka GSE оснащений спеціально налаштованою підвіскою, яка забезпечує покращену динаміку, відмінну керованість і комфорт навіть на високих швидкостях

Opel представив заряджений електричний кросовер Mokka GSE — photo 2

Під капотом розміщено електричний двигун, який розвиває 278 кінських сил і 345 Нм крутного моменту 

Вся потужність передається на передні колеса з допомогою диференціала з обмеженим ковзанням Torsen. Завдяки цьому кросовер розганяється з 0 до 100 км/год за 5,9 секунди, а максимальна швидкість досягає 200 км/год. Такі показники роблять Opel Mokka GSE швидшим за більш потужний, але важчий Grandland Electric AWD, та дають змогу новинці впевнено конкурувати з аналогами від брендів Stellantis, серед яких Abarth 600e, Alfa Romeo Junior Veloce, Lancia Ypsilon HF та майбутній Peugeot 208 GTI

Opel представив заряджений електричний кросовер Mokka GSE — photo 3

Інтер’єр автомобіля відповідає зовнішньому спортивному стилю 

Передні сидіння оббиті алькантарою та мають анатомічне формування для додаткової підтримки. Кермо перероблене, алюмінієві педалі та контрастні жовті та білі акценти створюють особливу атмосферу всередині салону. Цифровий кокпіт складається з двох 10-дюймових екранів із спеціальними графіками, які відображають у режимі реального часу інформацію про продуктивність автомобіля

Opel представив заряджений електричний кросовер Mokka GSE — photo 4

Підвіска Mokka GSE занижена на 10 мм і оснащена подвійними гідравлічними амортизаторами для кращої демпфірувальної здатності. Жорсткість задньої осі підвищена, рульове управління переналаштоване, а зупинка забезпечується гальмівною системою Alcon із дисками діаметром 380 мм та чотирипоршневими супортами

Акумуляторна батарея така сама, як і в стандарній версії Opel Mokka Electric, і працює на літій-іонних елементах ємністю 54 кВт-год. Проте через покращені технічні характеристики та додаткове обладнання запас ходу за циклом WLTP очікується дещо меншим — приблизно до 400 км. Водночас маса новинки не перевищує 1600 кг — досить хороший показник для повністю електричного кросовера з таким рівнем продуктивності

Opel представив заряджений електричний кросовер Mokka GSE — photo 5

В Європі офіційна інформація про дату початку продажів та ціни на Opel Mokka GSE очікується найближчими місяцями. У Великій Британії цей автомобіль продаватиметься під брендом Vauxhall з відповідною символікою

Читати далі

Схожі записи
Майбутня лінійка Lexus включатиме електричний суперкар!

Lexus обирає більш гнучкий шлях на другу половину десятиліття, спираючись на свою добре налагоджену лінійку гібридних автомобілів і водночас неухильно просуваючись до повної електрифікації  Компанія відмовилася від свого попереднього плану перейти виключно на електромобілі до 2035 року, проте кілька моделей на батарейному живленні все ще знаходяться в розробці, включаючи спортивний автомобіль, седан і трирядний SUV […]

10 Серпня 2025
Майбутня лінійка Lexus включатиме електричний суперкар! — photo 51752
Після Tesla Cybertruck за технологію steer-by-wire береться і Rivian

Американський виробник позашляхових електрокарів обіцяє змінити наше сприйняття керування автомобілем Ідея не нова: у цивільній авіації подібні системи використовують десятиліттями, і вони відомі своєю надійністю. Tesla показала, як це може працювати у серійному електромобілі: замість багаторазового обертання керма від упору до упору, електроніка змінює кут повороту коліс залежно від швидкості та ситуації. Rivian хоче піти […]

10 Серпня 2025
Після Tesla Cybertruck за технологію steer-by-wire береться і Rivian — photo 51740
Honda заявила, що електромобілі — лише один із шляхів до вуглецевої нейтральності

Автовиробник Honda заявляє, що електромобілі не є єдиним шляхом досягнення вуглецевої нейтральності, ставлячи у пріоритет саме цю мету, а не окремо електрифікацію Минулого року Honda виділила на розвиток електрифікації понад 10 трильйонів ієн (близько $68 млрд)  Однак у 2025 році компанія зменшила цей бюджет на 30% до 7 трильйонів ієн через уповільнення зростання ринку електромобілів. […]

10 Серпня 2025
Honda заявила, що електромобілі — лише один із шляхів до вуглецевої нейтральності — photo 51728
Майбутня лінійка Lexus включатиме електричний суперкар!

Lexus обирає більш гнучкий шлях на другу половину десятиліття, спираючись на свою добре налагоджену лінійку гібридних автомобілів і водночас неухильно просуваючись до повної електрифікації  Компанія відмовилася від свого попереднього плану перейти виключно на електромобілі до 2035 року, проте кілька моделей на батарейному живленні все ще знаходяться в розробці, включаючи спортивний автомобіль, седан і трирядний SUV […]

10 Серпня 2025
Майбутня лінійка Lexus включатиме електричний суперкар! — photo 51752
Після Tesla Cybertruck за технологію steer-by-wire береться і Rivian

Американський виробник позашляхових електрокарів обіцяє змінити наше сприйняття керування автомобілем Ідея не нова: у цивільній авіації подібні системи використовують десятиліттями, і вони відомі своєю надійністю. Tesla показала, як це може працювати у серійному електромобілі: замість багаторазового обертання керма від упору до упору, електроніка змінює кут повороту коліс залежно від швидкості та ситуації. Rivian хоче піти […]

10 Серпня 2025
Після Tesla Cybertruck за технологію steer-by-wire береться і Rivian — photo 51740
Honda заявила, що електромобілі — лише один із шляхів до вуглецевої нейтральності

Автовиробник Honda заявляє, що електромобілі не є єдиним шляхом досягнення вуглецевої нейтральності, ставлячи у пріоритет саме цю мету, а не окремо електрифікацію Минулого року Honda виділила на розвиток електрифікації понад 10 трильйонів ієн (близько $68 млрд)  Однак у 2025 році компанія зменшила цей бюджет на 30% до 7 трильйонів ієн через уповільнення зростання ринку електромобілів. […]

10 Серпня 2025
Honda заявила, що електромобілі — лише один із шляхів до вуглецевої нейтральності — photo 51728
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK