Кросовер Honda Element випускався з 2002 по 2011 роки але офіційно в Україну не поставлявся. Тим не менш, це ім’я може повернутися у вигляді електромобіля. На нових патентах компанії намальовано коробчатий позашляховик, дизайн якого дуже нагадує оригінальну модель. Бюджетні кросовери користуються неймовірною популярністю, і Honda активно завойовує позиції в цьому сегменті
Вигадливі дизайнерські рішення
На малюнках зображено кросовер з хитромудрим подовжувачем задньої частини кузова, яка трансформується в намет на даху, створюючи окрему кімнату в кузові автомобіля. Таке рішення ідеально підходить для сімейних подорожей, але це навіть не найцікавіше

Базовий транспортний засіб, показаний в патентах, має разючу схожість з оригінальним Element. Задні двері так само відкриваються проти руху, незвичний капот та дах-трансформер віддають данину поваги класичній коробчатій формі, хоча і з сучасними поворотами. Надійні бюджетні кросовери Honda завжди користувались популярністю, і майбутня електрична новинка не повинна стати виключенням
Окрім кросовера для кемпінгу також є концепт компактного пікапа з модульним інтер’єром з рухомою перегородкою. Цей універсальний маленький пікап може трансформуватися з робочої конячки в двомісний тягач. Сміливі вирізи на крилах, висувні підніжки і задня стійка на всю ширину надають концепту суворого вигляду

Ім’я з великим потенціалом
Element був представлений у вигляді концепту в 2001 році, а в 2002 році з’явилася його серійна версія. Вигадливий кросовер продавався до 2011 року, і був знятий з виробництва без прямого наступника. Сучасна реінкарнація могла б зайняти місце нижче HR-V у лінійці кросоверів Honda, потенційно з гібридною або повністю електричною силовою установкою під капотом

Але чи станеться це?
Як би нам не хотілося, щоб кросовер і пікап перетворилися на серійні моделі, існує велика ймовірність того, що вони були створені виключно для того, щоб захистити ідею розумної перегородки для кемперів і пікапів. Автовиробники часто патентують ідеї, щоб захистити інтелектуальну власність без зобов’язань щодо виробництва
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі