Підрозділ електромобілів Lotus оцінено в $5,5 млрд

26.02.2024
Підрозділ електромобілів Lotus оцінено в $5,5 млрд — photo 4798

Компанія Lotus вдруге в своїй історії вийде на біржу, коли акції підрозділу Lotus Technology, що спеціалізується на електромобілях, будуть розміщені на нью-йоркській фондовій біржі Nasdaq

Лістинг оцінив Lotus Technology у $5,5 млрд і передасть компанії $880 млн, залучені ранніми інвесторами напередодні лістингу

Підрозділ електромобілів Lotus оцінено в $5,5 млрд — photo 2

Lotus візьме на себе лістинг L Catterton Asia Acquisition Corp, спеціалізованої компанії з поглинання, створеної для пошуку компаній, які бажають вийти на біржу. LLCC розглянула 80 компаній, перш ніж зупинити свій вибір на Lotus

Лістинг відбувається на тлі падіння довіри інвесторів до електромобільних компаній. Volvo, яка також належить Geely, заявила на початку лютого, що припинить фінансування Polestar після того, як акції цього бренду погіршили свої показники в 2022 році. Також цього місяця Renault заявила, що скасовує заплановане IPO свого електромобільного підрозділу Ampere

Компанія Lotus була вперше виведена на біржу в 1968 році засновником Коліном Чепменом, перш ніж її купив General Motors у 1986 році

Підрозділ електромобілів Lotus оцінено в $5,5 млрд — photo 3

Компанія “продає” інвесторам історію зростання, пов’язану з розгортанням виробництва електромобілів преміум-класу, які виробляються в Китаї і продаються не лише там, але й в Європі та США

Lotus прогнозує продажі понад 76 000 автомобілів до 2025 року завдяки електричному позашляховику Lotus Eletre, електричному седану Lotus Emeya та бензиновому спорткару Emira

Запуск меншого електричного позашляховика додасть ще 80 000-90 000 одиниць, прогнозує компанія. Її цільовий показник рентабельності на 2025 рік – 4%

Підрозділ електромобілів Lotus оцінено в $5,5 млрд — photo 4

Спочатку Lotus Technology наполягала на оцінці в $12 млрд, але натомість зупинилася на $5,5 млрд “через зростаючу стурбованість волатильністю світових ринків капіталу та загальними економічними перспективами”, сказано в заяві Lotus Technology відокремлена від виробника спортивних автомобілів, і більша частка власності належить Geely, а не малайзійській Etika Automotive – материнській компанії попереднього власника Lotus, DRB-Hicom. Etika володіє 26,5% акцій Lotus Technology порівняно з 49% акцій Group Lotus

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK