Компанія Lotus вдруге в своїй історії вийде на біржу, коли акції підрозділу Lotus Technology, що спеціалізується на електромобілях, будуть розміщені на нью-йоркській фондовій біржі Nasdaq
Лістинг оцінив Lotus Technology у $5,5 млрд і передасть компанії $880 млн, залучені ранніми інвесторами напередодні лістингу
Lotus візьме на себе лістинг L Catterton Asia Acquisition Corp, спеціалізованої компанії з поглинання, створеної для пошуку компаній, які бажають вийти на біржу. LLCC розглянула 80 компаній, перш ніж зупинити свій вибір на Lotus
Лістинг відбувається на тлі падіння довіри інвесторів до електромобільних компаній. Volvo, яка також належить Geely, заявила на початку лютого, що припинить фінансування Polestar після того, як акції цього бренду погіршили свої показники в 2022 році. Також цього місяця Renault заявила, що скасовує заплановане IPO свого електромобільного підрозділу Ampere
Компанія Lotus була вперше виведена на біржу в 1968 році засновником Коліном Чепменом, перш ніж її купив General Motors у 1986 році
Компанія “продає” інвесторам історію зростання, пов’язану з розгортанням виробництва електромобілів преміум-класу, які виробляються в Китаї і продаються не лише там, але й в Європі та США
Lotus прогнозує продажі понад 76 000 автомобілів до 2025 року завдяки електричному позашляховику Lotus Eletre, електричному седану Lotus Emeya та бензиновому спорткару Emira
Запуск меншого електричного позашляховика додасть ще 80 000-90 000 одиниць, прогнозує компанія. Її цільовий показник рентабельності на 2025 рік – 4%
Спочатку Lotus Technology наполягала на оцінці в $12 млрд, але натомість зупинилася на $5,5 млрд “через зростаючу стурбованість волатильністю світових ринків капіталу та загальними економічними перспективами”, сказано в заяві Lotus Technology відокремлена від виробника спортивних автомобілів, і більша частка власності належить Geely, а не малайзійській Etika Automotive – материнській компанії попереднього власника Lotus, DRB-Hicom. Etika володіє 26,5% акцій Lotus Technology порівняно з 49% акцій Group Lotus
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі