string(9) "ionity.ua"

Lotus замінить Emira електро-спорткаром у 2027 році

05.02.2024
Lotus замінить Emira електро-спорткаром у 2027 році — photo 3901

Він матиме потужність до 872 к.с. і стартову ціну нижче $100 000

Компанія Lotus готує ще один електричний спортивний автомобіль. Як відомо, він отримає внутрішній код Type 135 і буде коштувати вдвічі дешевше, ніж Evija вартістю близько $1,5 мільйона. Британський спортивний бренд планує представити нову модель у 2025 році і встановити ціну в еквіваленті біля $95 тисяч (75 000 фунтів стерлінгів). За даними видання Autocar продажі почнуться в 2027 році

Lotus замінить Emira електро-спорткаром у 2027 році — photo 2
Lotus Emira
“Нам потрібен “рушій” бренду, яким має стати цей двомісний спортивний автомобіль, – сказав комерційний директор Lotus Group Майк Джонстоун в інтерв’ю Autocar. “Інакше ми просто компанія зі значком Lotus. Спортивний автомобіль – невід’ємна частина нашого майбутнього”

Type 135 замінить моделі Elise та Emira в лінійці Lotus. Він буде двомісним і їздитиме на архітектурі LEVA (Lightweight Electric Vehicle Architecture – архітектура для легких електромобілів), розробленій для нині вже неіснуючого проекту між Lotus та Alpine (тизерне зображення на вище). Як повідомляється, конструкція шасі на 37% легша, ніж у Emira, хоча кінцева маса, ймовірно, буде більшою через важкий акумуляторний блок

Будуть доступні одно- і двомоторні силові агрегати потужністю 469 к.с. та 872 к.с. відповідно. Платформа розрахована на задній і повний привід, причому Lotus не хоче відмовлятись від системи повного приводу, подібної до тієї, що встановлена на Evija

Lotus замінить Emira електро-спорткаром у 2027 році — photo 3
Lotus Evija

Хоча ці цифри, безсумнівно, вражають, вони насправді трохи менші, ніж у інших електромобілів Lotus. Седан Emeya доступний з потужністю до 905 к.с. Позашляховик Eletre доступний у версіях потужністю 603 к.с. та 905 к.с.

Lotus замінить Emira електро-спорткаром у 2027 році — photo 4
Lotus Eletre

Як повідомляється, в наявності будуть батареї ємністю 66,4 кВт-год і 99,6 кВт-год, що забезпечують запас ходу близько 300 миль (480 км) і 450 миль (720 км) відповідно. Замість того, щоб розміщувати батареї під підлогою, як у багатьох електромобілях, Lotus планує розташувати їх позаду водія. Це дозволить пасажирам сидіти трохи нижче, щоб отримати більш традиційний досвід керування спортивним автомобілем, який покупці очікують від бренду

Lotus замінить Emira електро-спорткаром у 2027 році — photo 5
Lotus Emira

Lotus будуватиме Type 135 в Англії, на відміну від Emeya та Eletre, які походять з Китаю. За оцінками компанії, вона може продавати від 10 000 до 15 000 екземплярів цього спортивного автомобіля по всьому світу щороку

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK