Світове виробництво гіперкара Pininfarina Battista обмежене всього 150 одиницями, і ось нарешті — фінальна версія легенди
Pininfarina, відоме італійське ательє з багатою історією створення одних із найгарніших автомобілів у світі, цього року завершує виробництво свого першого повністю електричного гіперкара Battista. Цей автомобіль — унікальний у своєму класі, з вражаючою потужністю 1900 кінських сил та максимальним крутним моментом 2300 Нм, які забезпечують надзвичайну динаміку і неповторні емоції від керування
Pininfarina Battista побудований на базі того ж шасі, що і знаменитий Rimac Nevera, і залишається одним із найкрасивіших та найпотужніших електрокарів сучасності. Але італійці не зупиняються на досягнутому — представлена фінальна версія під назвою Novantacinquem, що означає «95» і присвячена 95-річчю компанії, є справжнім шедевром дизайну та інженерії
Світова прем’єра цього ексклюзивного гіперкара відбулася в травні у Музеї автомобілів Турина
Корпус машини виконаний з карбону з червоним відтінком, який вражає своєю глибиною, а контрастують із ним елементи, пофарбовані у PURA Vision Gold — особливий відтінок золота, підкреслюючи унікальність кожної деталі, від днища заднього спойлера до тонких золотистих смужок на боках кузова
Підпис Novantacinque на задньому крилі та численні логотипи «95» на кузові роблять цю модель унікальною. Гіперкар стоїть на дзеркально відполірованих дисках із чорними акцентами, на яких встановлені високопродуктивні шини Michelin Pilot Sport Cup 2
Інтер’єр також вражає багатством деталей
Поєднання чорної шкіри та алькантари з вишуканою прострочкою з чорного золота підкреслює статус автомобіля. Особливий акцент — на колінних накладках із алькантари з логотипом «95» у золоті, відкритих елементах із сатинового карбону, алюмінію, а також деталях із анодованого золота й чорного кольору, що створює відчуття справжньої ексклюзивності
Як і всі інші Battista, ця машина оснащена батареєю ємністю 120 кВт·год та чотирма електродвигунами, які разом генерують 1900 кінських сил та 2300 Нм крутного моменту. Це дозволяє прискорюватися до 100 км/год за неймовірні 1,89 секунди, що ставить Battista Novantacinquem в еліту світових гіперкарів
Генеральний директор Pininfarina Паоло Деллача так описує цю модель: «Battista Novantacinquem — це вершина індивідуальної розкоші та продуктивності. Вона є даниною поваги минулому, сьогоденню та майбутньому Pininfarina — вічний шедевр, створений на честь 95 років бездоганного дизайну. Саме тому Novantacinquem стала останнім акордом лінійки Battista»
Виробництво цього унікального електричного гіперкара, обмежене 150 екземплярами по всьому світу, завершиться наприкінці цього року. Модель стане фіналом однієї з найяскравіших сторінок в історії електричного автомобілебудування
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі