Американський виробник позашляхових електрокарів обіцяє змінити наше сприйняття керування автомобілем
Ідея не нова: у цивільній авіації подібні системи використовують десятиліттями, і вони відомі своєю надійністю. Tesla показала, як це може працювати у серійному електромобілі: замість багаторазового обертання керма від упору до упору, електроніка змінює кут повороту коліс залежно від швидкості та ситуації. Rivian хоче піти далі та створити власну версію цієї технології — з нуля
Нещодавно компанія опублікувала вакансію старшого технічного менеджера програми для «кермового актуатора» — мозку системи steer-by-wire. Це той самий компонент, який перетворює рухи водія на команди для коліс. Обраний спеціаліст отримає повний контроль над розробкою — від співпраці з постачальниками до тестів і звітів акціонерам

Чому це важливо для автовиробників? Steer-by-wire дає більше свободи інженерам, дозволяє гнучко змінювати передавальні відношення керма і оптимізує компонування салону. І так, ця технологія означає, що в майбутньому Ваше кермо взагалі не муситиме стояти там, де зараз — дизайнерська фантазія отримає новий рівень свободи
Що таке steer-by-wire і як воно працює
Steer-by-wire — це технологія, яка замінює традиційний металевий вал і механіку між кермом та колесами електронною системою. У класичному авто рухи керма передаються через рейку та шестерні. У steer-by-wire їх фіксують датчики, «перекладає» електронний блок, а колеса повертають електромотори
Переваги:
- Кермо стає чутливішим або «спокійнішим» залежно від швидкості;
- Інженери отримують більше простору для дизайну інтер’єру;
- Надійність доведена десятиліттями в авіації
Недоліки:
- Повна залежність від електроніки;
- Необхідність резервних систем живлення

Сьогодні цю технологію можна побачити у Tesla Cybertruck, Lexus RZ, Nio ET9, а незабаром і в Rivian. Коли саме вона з’явиться у серійних моделях компанії, поки невідомо, але у вакансії її вже називають «критичною технологією, що визначить майбутнє наших автомобілів»
Читати далі
Схожі записиНовий електричний кросовер Peugeot E-5008 з повним приводом і потужністю 325 к.с. незабаром з’явиться в Україні. Новий на 100% електричний автомобіль оснащений двома електромоторами, які приводять в рух усі чотири колеса, пропонує 7-місний салон і доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Комплектацію та ціну вже оголошено Ціна Peugeot E-5008 у комплектації GT починається від […]
14 Жовтня 2025
Lexus готується перевернути уявлення про свій флагманський автомобіль, пропонуючи замість класичного седана LS шокуючий шестиколісний мінівен. Хоча модель поки має статус концепту, Акіо Тойода запевнив, що команда налаштована максимально серйозно і планує довести проєкт до серійного виробництва Новий Lexus LS Concept має відкрити світу незвичне бачення розкоші Колись символ престижного седана, тепер LS постає у […]
14 Жовтня 2025
Концепт Midget X — це мініатюрний електричний пікап, який відроджує дух легендарного оригіналу. Компактний легкий комерційний автомобіль (LCV) поєднує тримісну кабіну з гнучкою конфігурацією вантажного відділення Midget був невеликою робочою конячкою з яскравим характером Він з’явився у 1957 році як крихітний триколісний автомобіль і був створений для власників магазинів та водіїв доставки, які частенько проносилися […]
14 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі