Покупці електромобілів задоволені як ніколи

09.01.2025
Покупці електромобілів задоволені як ніколи — photo 27051

Згідно з останнім дослідженням Cox Automotive Car Buyer Journey, покупці нових автомобілів у 2024 році отримали найвищий рівень задоволеності від процесу покупки в Америці. Найбільше задоволення від процесу придбання отримали власники електромобілів — 82% з них висловили високу задоволеність, тоді як серед покупців гібридних авто цей показник становив 76%, а авто з ДВЗ — 75%

Однією з причин такого результату стало активне використання цифрових інструментів під час покупки. 76% покупців електромобілів використовували онлайн-платформи для вибору та оформлення авто, що значно перевищує 42% серед покупців авто з ДВЗ. Водночас 64% покупців гібридних машин теж зверталися до цифрових інструментів, але їхній рівень задоволеності лише трохи перевищує показники власників авто з ДВЗ

Покупці електромобілів задоволені як ніколи — photo 2

Покупці електромобілів частіше читають огляди та дивляться відео перед покупкою, а ключовими критеріями вибору стають безпека та технологічність

Загальний рівень задоволеності покупців нових автомобілів дилерським обслуговуванням досяг рекордних 81%. Більше того, 42% покупців зазначили, що остання покупка авто перевершила попередній досвід

Незважаючи на високий рівень задоволеності, покупці вживаних автомобілів все ще менш задоволені процес покупки — лише 64%. Основні причини: високі ціни, обмежений вибір і високі відсоткові ставки на кредити. Водночас цей показник є найвищим з часу до пандемії COVID-19

Цифрові інструменти скорочують час покупки та покращують позитивний досвід

Перехід до онлайну став одним із ключових факторів покращення досвіду покупців. Покупці нових авто економлять у середньому 49 хвилин, а покупці вживаних авто — 40 хвилин завдяки онлайн-оформленню документів

Попри зростання цифровізації, покупці все ще цінують досвід взаємодії з дилерами. Найбільше задоволення приносять тест-драйви, отримання автомобіля та спілкування з командою менеджерів

Покупці електромобілів задоволені як ніколи — photo 7

Існує думка, що більшість покупців хочуть перейти до повністю онлайнового процесу покупки авто. Але результати дослідження вказують, що задоволення покупців залежить не лише від часу, а й від ефективності кожного етапу покупки, – каже віцепрезидент з досліджень та маркетингової аналітики Cox Automotive, Ізабель Хелмс

Результати дослідження Cox Automotive демонструють, що впровадження сучасних цифрових технологій і оптимізація кожного етапу покупки сприяють підвищенню задоволеності клієнтів. Найбільше це проявляється серед покупців електромобілів, які цінують зручність та ефективність цифрових рішень. Нажаль, схожої аналітики відносно українського ринку нових автомобілів поки що немає

Покупці електромобілів задоволені як ніколи — photo 8
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK