Polestar хоче вийти на 7 нових ринків в наступному році
Polestar ризикує бути виключеною з біржі Nasdaq, але має амбітні плани на майбутнє
Polestar повільно розпочав 2024 рік і ризикує бути виключеним з біржі Nasdaq через падіння курсу акцій та затримки з оприлюдненням річного звіту за 2023 рік та звіту за 4 квартал 2023 року. Незважаючи на ці проблеми, бренд планує вийти на сім нових ринків наступного року
Фірма буде розширюватися на ринки Франції, Чехії, Словаччини, Польщі та Таїланду
Автовиробник повідомив, що у 2025 році він розширить свою присутність у Франції, Чехії, Угорщині, Словаччині, Польщі, Бразилії та Таїланді, намагаючись збільшити продажі своїх електромобілів. Компанія особливо зацікавлена у Франції, яка є найбільшим ринком електромобілів у Європейському Союзі після Німеччини
До 2025 року Polestar планує продавати від 155 000 до 165 000 автомобілів по всьому світу
Минулого року Polestar продала 54 600 електромобілів по всьому світу, але планує збільшити цей показник до 155 000 – 165 000 у 2025 році. Щоб досягти цієї мети, автовиробник переходить на неагентську модель продажів (через інтернет) по всій Європі, починаючи зі Швеції та Норвегії. За цією моделлю клієнти, як і раніше, зможуть конфігурувати та замовляти свої нові Polestar онлайн або через Polestar Spaces та сервісні центри, але дилери матимуть менше гнучкості в управлінні ціноутворенням
Ціна акцій автомобільного бренду втратила понад 90% своєї вартості відтоді, як він став публічним у 2022 році шляхом зворотного злиття з компанією спеціального призначення (SPAC). На якомусь етапі Polestar оцінювалася в $21 мільярд, але на початку цього тижня ціна її акцій досягла історичного мінімуму – менше 70 центів
Щоб збільшити свою популярність, компанія витрачає багато коштів на рекламну кампанію протягом другого кварталу. Polestar 2 також можна взяти в лізинг всього за $299 на місяць на 27 місяців у США і отримати заохочувальну програму Polestar Clean Vehicle Incentive у розмірі $10 000