Через три роки після випуску Polestar 2 Arctic Circle шведський бренд застосував аналогічний підхід до моделей Polestar 3 і 4. Колекція Arctic Circle – це лінійка електромобілів в ралійному стилі, з посиленою підвіскою, шипованими шинами та купою крутих аксесуарів
Лімітовані версії Polestar отримали модернізоване шасі, вишукані обвіси та круті аксесуари
Ці одиничні екземпляри були створені на дослідницьких потужностях Polestar у Швеції. Їх розробкою керував Йоаким Ридхольм, колишній ралійний гонщик, а нині керівник відділу динаміки водіння в Polestar, який зізнався, що створення електричних кросоверів з урахуванням особливостей Полярного кола було «цікавим і складним завданням». Ридхольм сказав, що його команда співпрацювала зі своїми технологічними партнерами над «індивідуальними інженерними рішеннями», які зробили електромобілі «неймовірно цікавими в управлінні»
Всі три моделі були розроблені як одиничні екземпляри, без планів на серійне виробництво
Всі три моделі мають модернізовану підвіску з регульованими в трьох напрямках амортизаторами Öhlins і передньою стійкою. Дорожній просвіт збільшено на 20-40 мм залежно від моделі електромобіля. Легкосплавні диски OZ Racing (19-дюймові та 20-дюймові) пофарбовані в білий колір для створення справжнього ралійного вигляду, взуті в шиповані шини Pirelli
Екстер’єр виконаний у прохолодній біло-жовтій лівреї в поєднанні зі світлодіодами Stedi Quad Pro спереду, двома гаками, оздобленими шведським золотом, та комплектом бризковиків. Крім того, компанія додала рейлінги на дах Thule з індивідуальним кошиком і світлодіодною смугою на Polestar 3, кріплення для лиж на Polestar 4 і комбіновану установку на Polestar 2
Усередині сидіння Recaro є спільною рисою між трьома модифікованими електрокарами, тоді як більш спортивний Polestar 4 додає новинку – гідравлічне ручне гальмо, як у дрифткару
Електромобілі побудовані на базі моделей Long Range Dual з подвійним двигуном, оснащених опціональним пакетом Performance Pack. Завдяки оновленню програмного забезпечення Polestar 2 видає 470 к.с. (350 кВт), в той час як Polestar 3 і 4 залишаються в базовій комплектації з 510 к.с. (380 кВт) і 537 к.с. (400 кВт) відповідно
Polestar Arctic Circle Edition вперше вийшли у світ на льодових перегонах FAT 2025 року в Целль-ам-Зеє, Австрія, 1 лютого
Міхаель Лохшеллер, новий генеральний директор Polestar, сказав: «Колекція Arctic Circle ілюструє нашу унікальну ДНК продуктивності, засновану на автоспорті та поєднану зі скандинавським дизайном. Ми розробляємо наші автомобілі в складних умовах за Полярним колом у Швеції, і на FAT Ice Race ми продемонструємо, що на льоду немає нічого кращого за Polestar. Ми дуже раді взяти участь у цій особливій події з нашим повним модельним рядом, де все зосереджено на автомобільній культурі та враженні від водіння»
Хоча жодна з моделей не призначена для виробництва, Polestar може використовувати їх як натхнення для майбутніх спеціальних серій. Зрештою, це саме те, що сталося з обмеженою серією Polestar 2 BST кілька років тому
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі