Polestar показав екстремальні електрокари Arctic Circle Edition
Через три роки після випуску Polestar 2 Arctic Circle шведський бренд застосував аналогічний підхід до моделей Polestar 3 і 4. Колекція Arctic Circle – це лінійка електромобілів в ралійному стилі, з посиленою підвіскою, шипованими шинами та купою крутих аксесуарів
Лімітовані версії Polestar отримали модернізоване шасі, вишукані обвіси та круті аксесуари
Ці одиничні екземпляри були створені на дослідницьких потужностях Polestar у Швеції. Їх розробкою керував Йоаким Ридхольм, колишній ралійний гонщик, а нині керівник відділу динаміки водіння в Polestar, який зізнався, що створення електричних кросоверів з урахуванням особливостей Полярного кола було «цікавим і складним завданням». Ридхольм сказав, що його команда співпрацювала зі своїми технологічними партнерами над «індивідуальними інженерними рішеннями», які зробили електромобілі «неймовірно цікавими в управлінні»
Всі три моделі були розроблені як одиничні екземпляри, без планів на серійне виробництво
Всі три моделі мають модернізовану підвіску з регульованими в трьох напрямках амортизаторами Öhlins і передньою стійкою. Дорожній просвіт збільшено на 20-40 мм залежно від моделі електромобіля. Легкосплавні диски OZ Racing (19-дюймові та 20-дюймові) пофарбовані в білий колір для створення справжнього ралійного вигляду, взуті в шиповані шини Pirelli
Екстер’єр виконаний у прохолодній біло-жовтій лівреї в поєднанні зі світлодіодами Stedi Quad Pro спереду, двома гаками, оздобленими шведським золотом, та комплектом бризковиків. Крім того, компанія додала рейлінги на дах Thule з індивідуальним кошиком і світлодіодною смугою на Polestar 3, кріплення для лиж на Polestar 4 і комбіновану установку на Polestar 2
Усередині сидіння Recaro є спільною рисою між трьома модифікованими електрокарами, тоді як більш спортивний Polestar 4 додає новинку – гідравлічне ручне гальмо, як у дрифткару
Електромобілі побудовані на базі моделей Long Range Dual з подвійним двигуном, оснащених опціональним пакетом Performance Pack. Завдяки оновленню програмного забезпечення Polestar 2 видає 470 к.с. (350 кВт), в той час як Polestar 3 і 4 залишаються в базовій комплектації з 510 к.с. (380 кВт) і 537 к.с. (400 кВт) відповідно
Polestar Arctic Circle Edition вперше вийшли у світ на льодових перегонах FAT 2025 року в Целль-ам-Зеє, Австрія, 1 лютого
Міхаель Лохшеллер, новий генеральний директор Polestar, сказав: «Колекція Arctic Circle ілюструє нашу унікальну ДНК продуктивності, засновану на автоспорті та поєднану зі скандинавським дизайном. Ми розробляємо наші автомобілі в складних умовах за Полярним колом у Швеції, і на FAT Ice Race ми продемонструємо, що на льоду немає нічого кращого за Polestar. Ми дуже раді взяти участь у цій особливій події з нашим повним модельним рядом, де все зосереджено на автомобільній культурі та враженні від водіння»
Хоча жодна з моделей не призначена для виробництва, Polestar може використовувати їх як натхнення для майбутніх спеціальних серій. Зрештою, це саме те, що сталося з обмеженою серією Polestar 2 BST кілька років тому