Курйозний випадок стався з крихітними електромобілями Fiat Topolino, коли італійська влада конфіскувала 134 одиниці в порту Ліворно через невелику наклейку із зображенням прапора середземноморської країни. На думку прокурора, триколірний прапор міг ввести споживачів в оману щодо походження продукту, оскільки він виробляється в Марокко
Відповідно до пункту 49 статті 4 Фінансового закону Італії від 2004 року, експорт або імпорт «продукції з неправдивими та оманливими вказівками на походження» вважається злочином, як це передбачено статтею 517 Кримінального кодексу. Цікаво, що закон «Зроблено в Італії» не застосовувався до інших імпортованих продуктів Stellantis, таких як Fiat 500, на якому в минулому був італійський прапор, незважаючи на те, що він вироблявся в Польщі
Представник Stellantis підтвердив факт конфіскації, але заперечив будь-які правопорушення, заявивши, що Fiat чітко вказав, що Topolino побудований в Марокко. За словами автовиробника, маленький італійський прапорець на крилах електромобіля був призначений виключно для того, щоб вказати на правове походження продукту, адже він був розроблений Fiat Centro Stile в Турині. Тим не менш, Stellantis погодився зняти наклейки з італійським прапором, щоб вирішити проблему
Наразі 134 електромобілі, які були вилучені Фінансовою гвардією та Італійським агентством з митних питань і монополій, залишаються на зберіганні в порту в очікуванні наказу прокурора про їхнє звільнення. Невідомо, чи зіткнеться Stellantis з будь-якими юридичними наслідками у зв’язку з цією справою
Fiat Topolino – це крихітний електромобіль, тісно пов’язаний з Citroen Ami та Opel Rocks Electric. Він має ту саму основу, що й дві інші моделі Stellantis, і виробляється на тому самому заводі в Марокко. Однак він може похвалитися цікавішим ретро-стилем, що нагадує оригінальний Topolino 1930-х років
Схоже, що італійський уряд на чолі з прем’єр-міністром Джорджіа Мелоні посилив свою увагу до Stellantis, можливо, у відповідь на те, що автовиробник виробляє італійські моделі за межами країни. Лише минулого місяця Alfa Romeo була змушена перейменувати свій новий кросовер на Junior (спочатку він називався Milano), оскільки він вироблявся не в Мілані. В обох випадках Stellantis оперативно виконала директиви уряду
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі