Porsche не відмовляється від курсу на електрифікацію, навіть якщо дещо коригує свої плани. Компанія прагне зробити свої електромобілі не просто альтернативою моделям із двигунами внутрішнього згоряння, а рівноцінними спадкоємцями класичних спортивних версій
Macan Electric GTS отримав надзвичайно точне керування і виразний спортивний дизайн
Після версій Macan Electric 4, 4S і Turbo настала черга GTS — моделі, найбільше орієнтованої на водія. Вона поєднує спортивну точність керування та виразну зовнішність, трохи поступаючись за потужністю флагману Turbo

Зовні GTS виглядає більш агресивно: передній бампер узято від Turbo, нижні повітрозабірники мають чорну обробку, а тоновані матричні фари додають погляду впевненості. Нові пороги, чорний задній дифузор і збільшена губа активного спойлера формують гармонійний спортивний образ
Електромобіль має підвіску, розроблену спеціально для GTS, і широкий набір опцій, які дозволяють налаштувати його під себе
Електромобіль комплектується 21-дюймовими колесами кольору Anthracite Gray, а за бажання можна обрати 22-дюймові диски RS Spyder Design. Палітра фарб Porsche включає 15 стандартних і опційних відтінків — від Chalk і Carmine Red до Lugano Blue. Через програму Porsche Exclusive Manufaktur можна замовити ще 60 унікальних кольорів
Більш агресивні панелі кузова входять до пакета Sport Design Package, який із 2026 року стане доступним для всіх версій Macan Electric. Проте лише GTS матиме фірмові контрастні чорні акценти
Усередині салон оздоблено матеріалом Race-Tex і чорною шкірою
Додатково можна обрати контрастну строчку в кольорах кузова — Carmine Red, Slate Gray Neo або Lugano Blue. Логотип GTS прикрашає кермо, адаптивні спортивні сидіння з 18 регулюваннями та цифрову панель приладів
Macan GTS 2026 року отримав низку технічних оновлень: цифровий ключ, розширені системи допомоги при паркуванні, голосове керування зі штучним інтелектом, нові ігрові можливості в салоні й збільшену буксирувальну здатність до 2495 кг

За потужністю GTS розташовується між версіями 4S і Turbo. Два електромотори забезпечують 509 кінських сил у стандартному режимі й до 563 у режимі Overboost, створюючи вражаючий крутний момент 955 Нм. Такої динаміки вдалося досягти завдяки спільним компонентам із Macan Turbo
У поєднанні з системою Launch Control розгін до 100 км/год займає лише 3,6 секунди — лише на півсекунди повільніше, ніж у Turbo. Максимальна швидкість сягає 250 км/год, а подолання чверті милі займає 12 секунд
GTS стандартно має задній диференціал підвищеного тертя, пакет Sport Chrono і систему Porsche Torque Vectoring Plus. Пневматична підвіска отримала власне налаштування амортизаторів, жорсткіші стабілізатори й нижчу посадку кузова. Для любителів звуку передбачено два унікальні аудіопрофілі, пов’язані з режимами Sport і Sport Plus

Як і інші електричні Macan, GTS має акумулятор ємністю 100 кВт-год і підтримує швидке заряджання — з 10 до 80% за 21 хвилину. Спеціальний режим Track Endurance, створений за прикладом Taycan, охолоджує батарею для стабільної продуктивності під час тривалих активних поїздок
На ключових ринках замовлення на Macan GTS Electric уже відкриті, а перші поставки очікуються навесні 2026 року. Наприклад, в США ціна стартує від $103 000 — це на $6500 менше, ніж у Macan Turbo Electric, але приблизно на $10 000 більше за бензинову версію GTS
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025
Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі