Вантажні відділення Renault та Volvo Group створили новий стартап під назвою Flexis, який має перевернути європейський сектор комерційних транспортних засобів з ніг на голову за допомогою лінійки модульних електричних фургонів
Очікується, що ріст попиту на електричні комерційні автомобілі буде збільшуватися на 40% щороку до 2030 року. На цей «пиріг» і зазіхає спільний проект Flexis
Генеральний директор Renault Group Лука де Мео сказав: «В певному сенсі ми створюємо Теслу для комерційного транспорту. Саме так ви повинні сприймати наш проект». Перша модель Flexis – одна з лінійки з трьох фургонів, буде запущена у виробництво в 2026 році. Де Мео пообіцяв, що вона “повністю трансформує” сприйняття фургона
Це буде “універсальний фургон”, розроблений для доставки “останньої милі” по місту – зручний та маневрений. Його габарити приблизно відповідають існуючому Renault Kangoo, але з набагато вищою лінією даху, щоб забезпечити загальну вантажопідйомність, яка відповідає більшому Renault Trafic. Невеликі пропорції також забезпечать фургону радіус розвороту на рівні з компактними мінівенами B-сегменту
Flexis також тісно співпрацює з логістичними компаніями, щоб краще відповідати потребам перевізників. Французька компанія CMA CGM, яка займається вантажними перевезеннями, має 10% акцій у цьому проекті
Де Мео каже, що такий підхід був натхненний компанією Rivian, яка розробила свій електричний фургон разом з Amazon, а також нещодавно збанкрутілим стартапом Arrival, який співпрацював з UPS та Post Office
Інтер’єр фургонів Flexis розроблений таким чином, щоб заощадити якомога більше часу водіям
«Ми намагалися використати кожну секунду взаємодії між водієм і фургоном, адже кожні 30 секунд, зекономлені під час доставки, за нашими підрахунками, приносять логістичному оператору додатковий 1% прибутку», пояснює Де Мео
Усі фургони Flexis будуть базуватися на комодульній платформі з електричною архітектурою на 800 В, що дозволить швидко їх заряджати. Буде можливість вибору одного з двох акумуляторних блоків
Наразі стартап веде переговори з Nissan, партнером Renault по Альянсу, який наразі продає Kangoo під назвою Townstar
Співпраця з третіми сторонами є ключовим фактором для реалізації проекту. Наразі акціонерний капітал Flexis розподілений у співвідношенні 45:45 між групами Renault та Volvo, а решта 10% належить CMA CGM. Однак стартап продовжує шукати додаткових партнерів
Фургони Flexis матимуть спільні акумулятори з електромобілями Alpine, що допоможе заповнити виробничі потужності двох гігафабрик Renault на півночі Франції. За словами де Мео, це дасть новому підрозділу перевагу над конкуруючими стартапами
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі