Renault Trucks продовжує розвивати ринок електричних вантажівок, представляючи оновлену модель E-Tech T із запасом ходу до 600 км. У порівнянні з моделлю 2024 року, яка пропонувала 400 км, такий прорив став можливим завдяки вдосконаленню акумуляторних технологій. Водночас компанія не змагається за максимальну дальність, акцентуючи увагу на оптимізації логістичних рішень
19 мільйонів електричних кілометрів
За останні п’ять років електричні вантажівки Renault пройшли майже 19 мільйонів кілометрів, зберігши понад 29 тисяч тонн CO₂. Зі збільшенням запасу ходу до 600 км ці показники мають зрости ще швидше, зменшуючи викиди парникових газів в транспортній сфері

Renault Trucks також працює над розвитком зарядної інфраструктури через спільний проект Milence, який має забезпечити паритет витрат із дизельними вантажівками вже до 2026 року
Оптимізація замість змагання за дальність ходу
Компанія акцентує увагу на раціональному підході до використання акумуляторів. Збільшення їх ємності знижує корисне навантаження, підвищує вартість експлуатації та збільшує вуглецевий слід. За словами представника Renault Trucks Еммануеля Дюперре, важливо не змагатися за автономність, а зосередитись на оптимізації логістики, враховуючи маршрути, завантаження та стратегії зарядки

Так, клієнтам пропонується налаштовувати параметри акумуляторів відповідно до реальних потреб, щоб зменшити витрати на кілометр і зробити електровантажівки більш конкурентними
Технічні характеристики Renault E-Tech T
Новий E-Tech T оснащений передовими акумуляторами, які забезпечують до 600 км запасу ходу, що робить його ідеальним для дальніх перевезень. Разом з вдосконаленням мереж зарядних станцій це дозволяє ефективно інтегрувати електричні вантажівки в звичні транспортні процеси

Renault E-Tech T демонструє, що електровантажівки можуть бути не лише екологічними, а й економічно вигідними. Це ще один крок до трансформації транспортної галузі на шляху до низьковуглецевого майбутнього
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025
Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі