Renault Trucks продовжує розвивати ринок електричних вантажівок, представляючи оновлену модель E-Tech T із запасом ходу до 600 км. У порівнянні з моделлю 2024 року, яка пропонувала 400 км, такий прорив став можливим завдяки вдосконаленню акумуляторних технологій. Водночас компанія не змагається за максимальну дальність, акцентуючи увагу на оптимізації логістичних рішень
19 мільйонів електричних кілометрів
За останні п’ять років електричні вантажівки Renault пройшли майже 19 мільйонів кілометрів, зберігши понад 29 тисяч тонн CO₂. Зі збільшенням запасу ходу до 600 км ці показники мають зрости ще швидше, зменшуючи викиди парникових газів в транспортній сфері

Renault Trucks також працює над розвитком зарядної інфраструктури через спільний проект Milence, який має забезпечити паритет витрат із дизельними вантажівками вже до 2026 року
Оптимізація замість змагання за дальність ходу
Компанія акцентує увагу на раціональному підході до використання акумуляторів. Збільшення їх ємності знижує корисне навантаження, підвищує вартість експлуатації та збільшує вуглецевий слід. За словами представника Renault Trucks Еммануеля Дюперре, важливо не змагатися за автономність, а зосередитись на оптимізації логістики, враховуючи маршрути, завантаження та стратегії зарядки

Так, клієнтам пропонується налаштовувати параметри акумуляторів відповідно до реальних потреб, щоб зменшити витрати на кілометр і зробити електровантажівки більш конкурентними
Технічні характеристики Renault E-Tech T
Новий E-Tech T оснащений передовими акумуляторами, які забезпечують до 600 км запасу ходу, що робить його ідеальним для дальніх перевезень. Разом з вдосконаленням мереж зарядних станцій це дозволяє ефективно інтегрувати електричні вантажівки в звичні транспортні процеси

Renault E-Tech T демонструє, що електровантажівки можуть бути не лише екологічними, а й економічно вигідними. Це ще один крок до трансформації транспортної галузі на шляху до низьковуглецевого майбутнього
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025 
	На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025 
	Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025 
	Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі
 
			 
							 
		 
		