Гіперкар дебютує в кінці року. Він матиме закритий кокпіт і буде побудований на власній платформі
Rimac планує побудувати гоночний гіперкар з єдиним центральним сидінням, підтвердив генеральний директор компанії Мате Рімац (Mate Rimac) виданню Motor1
– Ми вирішили не тільки розширити межі дорожніх автомобілів, але й гоночних болідів, призначених виключно для перегонів, – сказав Рімац в інтерв’ю Motor1. – Тому ми будуємо трековий автомобіль, одномісний, який буде швидшим за будь-який гоночний автомобіль на більшості треків. Швидшим за Формулу 1, швидшим за прототипи для Ле-Ману!
Створити подібний електромобіль – великий крок вперед для хорватського бренду, який раніше створював лише двомісні суперкари для доріг загального користування та міг проїхати, скажімо, по трасі Київ Дніпро – відстань чимала але не для електричного суперкару. Рімац каже, що автомобіль матиме закритий кокпіт, і не базуватиметься на платформі від Nevera, а отримає власну, унікальну платформі
– Ми, ймовірно, покажемо його вже цього року, а в наступному проведемо перші гоночні змагання, – сказав Рімац в інтерв’ю виданню Motor1
На питання, чи планує Rimac запустити з цим автомобілем власну гоночну серію, Мате відповів, що спочатку компанія планує встановити кілька нових рекордів. Генеральний директор підтвердив, що одномісний автомобіль буде лише трековим і не матиме жодних дорожніх версій. Але він також не відповідатиме жодним існуючим правилам
– Безпека є, а все інше? Ніяких правил, – сказав Рімац. – Він вийде за рамки правил Формули-1 або LMP
Новина про новий Rimac з’явилася всього через кілька годин після того, як бренд показав своє останнє творіння – Nevera R. Більш сфокусована на кільці версія повністю електричного гіперкара, Nevera R видає 2107 кінських сил, заявлений час розгону від 0 до 100 км/год – 1,74 секунди, час проходження чверті милі – 8,23 секунди, а максимальна швидкість – 412 км/год
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі