Гіперкар дебютує в кінці року. Він матиме закритий кокпіт і буде побудований на власній платформі
Rimac планує побудувати гоночний гіперкар з єдиним центральним сидінням, підтвердив генеральний директор компанії Мате Рімац (Mate Rimac) виданню Motor1
– Ми вирішили не тільки розширити межі дорожніх автомобілів, але й гоночних болідів, призначених виключно для перегонів, – сказав Рімац в інтерв’ю Motor1. – Тому ми будуємо трековий автомобіль, одномісний, який буде швидшим за будь-який гоночний автомобіль на більшості треків. Швидшим за Формулу 1, швидшим за прототипи для Ле-Ману!
Створити подібний електромобіль – великий крок вперед для хорватського бренду, який раніше створював лише двомісні суперкари для доріг загального користування та міг проїхати, скажімо, по трасі Київ Дніпро – відстань чимала але не для електричного суперкару. Рімац каже, що автомобіль матиме закритий кокпіт, і не базуватиметься на платформі від Nevera, а отримає власну, унікальну платформі

– Ми, ймовірно, покажемо його вже цього року, а в наступному проведемо перші гоночні змагання, – сказав Рімац в інтерв’ю виданню Motor1
На питання, чи планує Rimac запустити з цим автомобілем власну гоночну серію, Мате відповів, що спочатку компанія планує встановити кілька нових рекордів. Генеральний директор підтвердив, що одномісний автомобіль буде лише трековим і не матиме жодних дорожніх версій. Але він також не відповідатиме жодним існуючим правилам
– Безпека є, а все інше? Ніяких правил, – сказав Рімац. – Він вийде за рамки правил Формули-1 або LMP
Новина про новий Rimac з’явилася всього через кілька годин після того, як бренд показав своє останнє творіння – Nevera R. Більш сфокусована на кільці версія повністю електричного гіперкара, Nevera R видає 2107 кінських сил, заявлений час розгону від 0 до 100 км/год – 1,74 секунди, час проходження чверті милі – 8,23 секунди, а максимальна швидкість – 412 км/год

Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі