Ferrari представить свій перший електромобіль до кінця наступного року, і це стане великою подією для італійського автовиробника. Генеральний директор Бенедетто Вінья (Benedetto Vigna) запевняє, що перший електромобіль Ferrari не втратить «унікальності» бренду, і впевнений, що компанія зможе використати всі можливості для створення веселого та захоплюючого досвіду водіння
Невідомо як виглядатиме фінальна версія, принаймні до 2025 року, оскільки Ferrari надає дуже мало конкретних деталей. В інтерв’ю на початку цього року Вінья пожартував, що електромобіль «матиме чотири колеса». Сильно замаскований прототип вже проїхав тисячі кілометрів, але конкретні деталі не з’являться ближче до дебюту в наступному році
Як називатиметься перший електричний суперкар Ferrari?
Заявки на реєстрацію торгових марок часто дають уявлення про майбутні назви, які компанія може використовувати для своїх моделей, але Ferrari поки що не подала жодної заявки. Неясно, чи дасть Ferrari електромобілю власну назву, як Roma або Purosangue, чи зупиниться на буквено-цифровому позначенні, як 296 GTB, або вибере щось описове, як 12Cilindri або LaFerrari
Як виглядатиме перший електрокар Ferrari?
Італійці звернулися до колишнього шеф дизайнера Apple Джоні Айва та промислового дизайнера Марка Ньюсона, щоб відточити зовнішній вигляд автомобіля
Прототип електромобіля Ferrari прихований під сильно модифікованим кузовом Maserati Levante з фальшивими вихлопними патрубками, прикріпленими ззаду. Незважаючи на те, що прототип замаскували під кузовом кросовера, не означає, що електромобіль Ferrari буде таким же. На даному етапі розробки неясно, як він виглядатиме, хоча деякі легкі кросоверні риси можна очікувати
Електричний суперкар може отримати короткі звіси і міцні пропорції. Повністю електрична силова установка поставить перед компанією нові виклики, наприклад, де розмістити батарею, яку багато автовиробників розміщують під салоном, створюючи помітно товсту підлогу і високі стійки
Інженерам Ferrari доведеться переосмислити, як скомпонувати автомобіль, щоб найкращим чином оптимізувати його баланс і динаміку руху. У патентній заявці 2022 року Ferrari описує ідею розміщення частини батареї під пасажирським салоном, а основну частину – за кабіною, а в іншій – демонструє чотиримоторні платформи для електромобілів і гібридів
Що відомо про батарею?
Ferrari не підтвердила, який хімічний склад матиме акумуляторна батарея її електромобіля, але ми знаємо, що компанія не буде використовувати літій-залізо-фосфатні батареї. Ferrari отримує компоненти акумуляторів від SK On, південнокорейського виробника автомобільних акумуляторів, і нещодавно вони підписали Меморандум про взаєморозуміння для продовження співпраці
Також невідомо скільки електродвигунів він матиме і скільки кінських сил видаватиме
Як він буде звучати?
Гучні ноти вихлопу V8 і V12 були невід’ємною частиною досвіду керування Ferrari, але це змінюється з електромобілями. Відсутність внутрішнього згоряння та необхідного обладнання для виведення вибухів ззаду означає, що Ferrari доведеться застосувати інший підхід. Автовиробник працює над розробкою «звукових сигнатур» для автомобіля. Нещодавно ми розказували, яким чином озвучили електричний Dodge Charger Daytone, вийшло непогано
Як звучатиме електромобіль компанії, залишається загадкою, але Вінья впевнений, що Ferrari зможе використати технологію електромобілів «унікальним чином», щоб забезпечити особливий досвід водіння
Коли відбудеться дебют?
Ferrari представить свій електромобіль до кінця 2025 року, але конкретної дати компанія ще не назвала. Швидше за все, дебют відбудеться в четвертому кварталі наступного року
Коли він надійде у продаж?
Новий Ferrari EV надійде в продаж десь у 2026 році, і автовиробник готується розпочати повномасштабне виробництво електромобілів на початку того ж року. У червні компанія відкрила свій новий завод у Маранелло, де поряд з автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння та гібридами буде вироблятися перший електромобіль бренду
Скільки він буде коштувати?
Раніше повідомлялося, що Ferrari запропонує електромобіль за ціною понад $500 тисяч. Однак у нещодавньому інтерв’ю Вінья сказав, що ця цифра стала для нього «сюрпризом». Автовиробник не встановлює ціну моделі за місяць до запуску автомобіля, тому ми, швидше за все, не дізнаємося, скільки він коштує, до початку 2026 року
Ймовірно, він буде коштувати набагато дорожче, ніж Portofino M, який починається приблизно від $250 000, але може коштувати дешевше, ніж SF90 Stradale, який вже знімається з виробництва. Він стартує від $520 000, але SF90 – одна з кількох моделей, що наближаються до кінця свого життєвого циклу, тому незрозуміло, яке місце займе новий електромобіль у лінійці бренду
Ferrari стає повністю електричною?
Ні, Ferrari не збирається переходити на повністю електричний модельний ряд найближчим часом. Автовиробник продовжуватиме пропонувати автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, гібриди та електричні силові агрегати залежно від попиту. Однак він очікує, що до 2030 року електромобілі та гібриди становитимуть до 80% його виробництва, навіть якщо вдасться зберегти бензинові двигуни після 2035 року
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі