На автошоу IAA Mobility у Мюнхені відбувся дебют нового гравця у сегменті компактних електромобілів. Китайський бренд Leapmotor, який отримує підтримку від концерну Stellantis, представив повністю електричний хетчбек B05. На домашньому ринку він відомий під назвою Lafa 5, а в Європі стане прямим конкурентом Volkswagen ID.3 та MG4

B05 позиціонується як стильна та доступна альтернатива кросоверу B10, що вже продається в Європі. Хетчбек створений для молодої аудиторії, яка прагне сучасного зовнішнього вигляду, технологічного салону та відносно доступної ціни
Зовні модель вирізняється витягнутими пропорціями та впізнаваними рисами інших електромобілів Leapmotor. Серед ключових деталей – затемнені фари, об’єднані вузькою світлодіодною смугою, спортивні повітрозабірники у бампері, безрамкові двері та суцільні задні ліхтарі у стилі Porsche

Екземпляр, показаний у Мюнхені, отримав яскравий жовтий колір з чорними акцентами та 19-дюймові легкосплавні диски. Європейська версія практично ідентична китайській, однак остання додатково оснащена LiDAR-сенсором на даху, що натякає на ширші можливості систем автономного водіння
Наприкінці року компанія покаже більш агресивну модифікацію B05 Ultra, яка отримає збільшений спліттер, виразне заднє антикрило та перероблений бампер. Старт продажів цієї версії запланований на 2026 рік

Хетчбек має довжину 4430 мм, ширину 1880 мм та висоту 1520 мм, з колісною базою 2735 мм. Для порівняння, кросовер B10 на 85 мм довший та 135 мм вищий, але має таку ж відстань між осями
B05 побудований на платформі LEAP3.5, яку він ділить із кросовером B10
Повна специфікація досі не озвучена, але очікується, що хетчбек отримає електромотор потужністю 215 к.с. (160 кВт) та крутним моментом 240 Нм. Покупцям запропонують два варіанти батарей – 56,2 кВт-год та 67,1 кВт-год. Старша батарея забезпечує запас ходу до 434 км за WLTP у B10, тож хетчбек матиме близький показник

Stellantis заявляє, що шасі B10 розроблялося з їхньою участю, завдяки чому автомобіль отримав ідеальний баланс маси 50:50 та багатоважільну задню підвіску. Ймовірно, B05 успадкує ті самі налаштування
У салоні очікується великий 14,6-дюймовий дисплей мультимедіа, який працює на базі потужного процесора Snapdragon 8155 та фірмової операційної системи Leap OS 4.0 Plus

Офіційні ціни ще не оголошені, але відомо, що B05 буде дешевшим за кросовер B10, який у Європі стартує від €29 900. Це означає, що новинка стане доступнішою за VW ID.3, ціна якого в Німеччині починається з €33 330. Така стратегія робить модель серйозним гравцем у сегменті масових електромобілів
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі