Stellantis розглядає новий і досить незвичний для себе крок — додати до європейської лінійки електромобілі, розроблені і зібрані в Китаї, але під брендом Opel. За інформацією інсайдерів, першим кандидатом може стати Leapmotor B10 — компактний електричний кросовер, який у Європі можуть продавати вже під шильдиком Opel
Німецьке видання Automobilwoche повідомляє, що адаптований під Opel кросовер може з’явитися на ринку вже наступного року
Leapmotor — це китайський виробник електромобілів, частина якого належить Stellantis, тому співпраця виглядає логічною з погляду бізнесу. Для Opel це можливість запропонувати доступний і добре оснащений електромобіль у популярному сегменті компактних SUV, де конкуренція росте з кожним місяцем. Офіційно в компанії поки не коментують можливі плани

Модель Leapmotor B10 з’явилася торік і пропонується в чисто електричній версії, а також з розширювачем запасу ходу, хоча друга модифікація поки не постачалася до Європи. Електромобіль побудований на платформі LEAP3.5 і має сучасний салон з великими мультимедійними екранами і набором систем допомоги водієві — від адаптивного круїз-контролю до утримання в смузі

Можливе перетворення на Opel обмежиться зовнішніми штрихами
Модель відрізнятиметься лише фірмовим логотипом Blitz, передньою панеллю у стилі Vizor та характерною світловою графікою. Габарити кросовера дозволяють поставити її між двома існуючими кросоверами Opel. Довжина B10 становить 4515 мм, тобто він більший за Opel Frontera і трохи компактніший за Opel Grandland. У цьому сегменті він конкуруватиме з Volkswagen ID.4, Skoda Elroq та BYD Atto 3

Сьогодні Leapmotor B10 уже продається в Європі, але імпортується напряму з Китаю
Stellantis розглядає можливість перенести виробництво до Іспанії — на завод у Сарагосі, де зараз збирають Opel Corsa та Opel Mokka. Локальне виробництво дозволить обійти високі імпортні мита Євросоюзу для китайських електромобілів, які можуть додавати понад 30% до кінцевої ціни. Перенесення складання може допомогти Opel втримати або навіть знизити ціну порівняно з поточними пропозиціями на ринку

Такий крок фактично означає боротьбу з китайськими виробниками за допомогою китайських же технологій, тільки вже під європейським брендом. Leapmotor поступово нарощує присутність у Європі і лише за перші дев’ять місяців 2025 року продала понад 16 тисяч авто на континенті. Компанія вже перетнула позначку у мільйон випущених автомобілів і планує значно збільшити експортні поставки
Читати далі
Схожі записиAmazon вже використовує тисячі електровантажівок від Rivian для доставки замовлень у США, але тепер компанія робить ставку на ще компактніший і економніший транспорт У міських умовах, де вузькі вулиці, затори і складна логістика, навіть електровантажівки можуть бути завеликими. Тому Amazon планує вивести на маршрути нові електричні квадроцикли з педальним приводом від компанії Also, яка відокремилась […]
26 Жовтня 2025
Обидві марки належать до концерну Geely, тому співпраця виглядає логічною і природною Тепер у Європі можна замовити фірмові оновлення для моделей Lynk & Co 01, 02 і 08, а найбільше уваги отримав компактний електричний кросовер Lynk & Co 02, який з’явився у 2024 році Heico Sportiv запропонувала для цієї моделі помітний, але стриманий пакет модернізацій […]
26 Жовтня 2025
Porsche опинилася у складній фінансовій ситуації, адже компанія готується остаточно припинити виробництво бензинових версій своїх популярних моделей Особливо гучно прозвучала новина про завершення випуску Macan з двигуном внутрішнього згоряння, оскільки цей кросовер тривалий час був найпопулярнішою моделлю бренду. За перші дев’ять місяців року покупці отримали понад 64 тисячі таких автомобілів Під час презентації фінансових результатів […]
26 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі