Американський стартап Slate Auto, який активно просуває ідею бюджетного електричного пікапа, отримав неоднозначні оцінки з боку представників великих автовиробників. Заявлена стартова ціна моделі The Truck на рівні $20 500 після державних пільг виглядає привабливо, однак генеральний директор Ram (бренд концерну Stellantis) Тім Куніскіс вважає, що реальна вартість таких автомобілів із додатковими опціями сягне щонайменше $35 000

Slate прагне змінити підхід до електромобілів, пропонуючи мінімалістичну базову конфігурацію з можливістю кастомізації
Усі пікапи компанії виглядають однаково при виході з заводу: без мультимедійної системи, без аудіоколонок, із ручними вікнами та навіть без елементарних опцій, таких як бардачки або кнопки Bluetooth на кермі. Кожна функція — додаткова оплата. У теорії це дозволяє знизити початкову ціну, однак на практиці такий формат швидко втрачає перевагу після додавання базових зручностей
Занепокоєння у Stellantis викликає й можлива втрата податкових пільг на електромобілі в США. Адміністрація Трампа планує скасувати федеральний EV-кредит у межах закону One Big Beautiful Bill Act. Якщо це станеться, багато покупців втратять можливість придбати бюджетний електромобіль за заявленою ціною

На думку Тіма Куніскіса, як тільки споживачі почнуть додавати опції, вартість пікапа Slate перевищить психологічну межу доступності. До того ж, за ціною понад $30 000 цей автомобіль конкуруватиме вже не з бюджетними моделями, а з повноцінними середньорозмірними пікапами, такими як Ford Ranger ($35 025) або Hyundai Santa Cruz ($30 200). При цьому новий Slate має лише два сидіння і запас ходу близько 225 км
Автомобільний аналітик Karl Brauer із iSeeCars зазначає, що навіть у такому спрощеному вигляді Slate не виглядає конкурентоспроможним. Він наголошує, що низька вартість досягається шляхом суттєвого скорочення базового оснащення, що робить модель менш привабливою для широкого ринку

Попри понад 100 000 попередніх замовлень, поки що незрозуміло, скільки з них конвертуються в реальні продажі, особливо з огляду на те, що депозит становить лише $50 і є повністю повертаємим
Цікаво, що Ram наразі взагалі не має у США конкурента для моделей типу Ford Maverick або Toyota Hilux Champ. Компанія має моделі Rampage і 1200, але вони недоступні на американському ринку. Сам Куніскіс не приховує бажання вивести середньорозмірний пікап на ринок США, щоб запропонувати доступнішу альтернативу після припинення виробництва Ram Classic

Читати далі
Схожі записиАмериканські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]
28 Листопада 2025
Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі