Американський стартап Slate Auto, який активно просуває ідею бюджетного електричного пікапа, отримав неоднозначні оцінки з боку представників великих автовиробників. Заявлена стартова ціна моделі The Truck на рівні $20 500 після державних пільг виглядає привабливо, однак генеральний директор Ram (бренд концерну Stellantis) Тім Куніскіс вважає, що реальна вартість таких автомобілів із додатковими опціями сягне щонайменше $35 000

Slate прагне змінити підхід до електромобілів, пропонуючи мінімалістичну базову конфігурацію з можливістю кастомізації
Усі пікапи компанії виглядають однаково при виході з заводу: без мультимедійної системи, без аудіоколонок, із ручними вікнами та навіть без елементарних опцій, таких як бардачки або кнопки Bluetooth на кермі. Кожна функція — додаткова оплата. У теорії це дозволяє знизити початкову ціну, однак на практиці такий формат швидко втрачає перевагу після додавання базових зручностей
Занепокоєння у Stellantis викликає й можлива втрата податкових пільг на електромобілі в США. Адміністрація Трампа планує скасувати федеральний EV-кредит у межах закону One Big Beautiful Bill Act. Якщо це станеться, багато покупців втратять можливість придбати бюджетний електромобіль за заявленою ціною

На думку Тіма Куніскіса, як тільки споживачі почнуть додавати опції, вартість пікапа Slate перевищить психологічну межу доступності. До того ж, за ціною понад $30 000 цей автомобіль конкуруватиме вже не з бюджетними моделями, а з повноцінними середньорозмірними пікапами, такими як Ford Ranger ($35 025) або Hyundai Santa Cruz ($30 200). При цьому новий Slate має лише два сидіння і запас ходу близько 225 км
Автомобільний аналітик Karl Brauer із iSeeCars зазначає, що навіть у такому спрощеному вигляді Slate не виглядає конкурентоспроможним. Він наголошує, що низька вартість досягається шляхом суттєвого скорочення базового оснащення, що робить модель менш привабливою для широкого ринку

Попри понад 100 000 попередніх замовлень, поки що незрозуміло, скільки з них конвертуються в реальні продажі, особливо з огляду на те, що депозит становить лише $50 і є повністю повертаємим
Цікаво, що Ram наразі взагалі не має у США конкурента для моделей типу Ford Maverick або Toyota Hilux Champ. Компанія має моделі Rampage і 1200, але вони недоступні на американському ринку. Сам Куніскіс не приховує бажання вивести середньорозмірний пікап на ринок США, щоб запропонувати доступнішу альтернативу після припинення виробництва Ram Classic

Читати далі
Схожі записиШість популярних електричних кросоверів вийшли на старт, щоб з’ясувати, хто з них зможе подолати найбільшу відстань, розрядивши акумулятор буквально до останнього електрона. Результати цього експерименту стали несподіванкою навіть для фахівців Видання Carwow організувало унікальний і водночас ризикований тест, що мав на меті перевірити електромобілі у реальних екстремальних умовах — водій не зупинявся, навіть коли індикатор […]
5 Жовтня 2025
Якщо Ви вважали, що Tesla вже досягла межі ексцентричності зі своїм Cybertruck, доведеться переглянути цю думку. Компанія подала новий патент — на гігантську повітряну кулю, покликану… збільшити запас ходу електропікапа Ідея здається дивною, навіть трохи комічною, але водночас — надзвичайно кмітливою Tesla пропонує спосіб вирішити одну з найболючіших проблем великих електричних пікапів — різке зменшення […]
5 Жовтня 2025
Nissan готується до запуску оновленого Leaf, але його попередника відкликали. Програма заходів стосується 19 077 електромобілів 2021 та 2022 модельних років За даними Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), літій-іонний акумулятор може перегріватися під час використання швидкої зарядки постійним струмом Чому це відбувається? За інформацією NHTSA, акумуляторні блоки Leaf мають «надмірні літієві відкладення» в […]
5 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі